• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

نمایشگاه «میعاد گاه مهر حسینی» برگزار شد

نمایشگاه میعاد گاه مهر حسینی به همت کمیته تبلیغات و با همکاری کمیته های انجمن مهرانه از جمله،سمعی و بصری،روابط عمومی ،قلک،منابع انسانی،مددکاری و تبلیغات با محوریت به نمایش گذاشتن دستاورد های انجمن مهرانه از سالروز تأسیس تا به حال برگزار شد.
در این نمایشگاه حدود 47 عکس از کلنگ زنی تا افتتاح کلینیک به نمایش گذاشته شد وبیش از 1000عدد قلک از انواع مختلف میان  بازدیدکنندگان داوطلب توزیع شد.در غرفه تبلیغات حدود 25جلد کتاب در زمینه سرطان   به فروش رسید و همچنین پرچم متبرک حرم حضرت عباس (ع) حال و هوای معنوی به نمایشگاه داده بود.
کار گروه تغذیه مهرانه از روز 27 مهر فعالیت خود را آغاز کرد و فعالیت های آن،نصب استند های آموزشی در پیاده رو و توزیع بروشور های آموزشی در میان عابرین پیاده بود.
این نمایشگاه روز 23 مهر مصادف با اول محرم الحرام افتتاح شد و همه روزه تا 4 آبان (12 محرم الحرام) پذیرای بازدیدکنندگان بود،از این نمایشگاه دکتر علیمردانی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی،دکتر بیگلری ریاست دانشگاه علوم پزشکی،مهندس امیدی ریاست شورای اسلامی شهر وآقای فریدون اصفهانیان از اعضای شورای اسلامی شهر بازدید نمودند.

دیدن تصاویر

آخرین اخبار