• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گزارش دومین همایش مهرانه خرم دره

گزارش دومین همایش مهرانه خرم دره

دومین همایش مهرانه خرّم دره در تاریخ 15/7/94 با هدف 1.معرفی مهرانه 2.جذب نیروهای داوطلب 3.آموزش و پیشگیری در محل سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار گردید . در این همایش رئیس انجمن مهرانه شهرستان آقای نجاتی ضمن عرض خیرمقدم به بیان اهداف،رسالت و برنامه های دفتر مهرانه شهرستان پرداخته و گفتند مهرانه حامی بیماران مبتلا به سرطان و خانواده های آنان است و با تأکید بر ارزش های والای انسانی ،اسلامی،نوع دوستی و فداکاری در تلاش است تا ضمن بهبودی وضعیت سلامت بیماران در کیفیت معیشت زندگی آنان نیز سهیم باشد.

در ادامه خانم صباغی مدیر اجرایی دفتر مهرانه خرّم دره با بیان تاریخچه مختصر مهرانه در شهرستان از بدو تأسیس در سال 90 و ذکر نام خیّرین پیشگام در تأسیس و راه اندازی دفتر شهرستان ،گزارش عملکرد مهرانه را ارائه نموده و گفتند کیفیت معرفی و عملکرد مهرانه موجب گردیده تا رقم کمک خیّرین در 6 ماهه اول سال 94 بیش از کل کمک خیّرین در سال 93 می باشد و این اعتماد و اطمینان خیّرین نسبت به مهرانه حاصل مدیریت توانمند آن در مرکز استان و سیستم اداری و اصولی مهرانه می باشد.

در این همایش خانم مهندس شیوا خالقی مسسئول کمیته پیشگیری مهرانه خرّم دره مقاله خود با موضوع نقش گلها و گیاهان در کاهش آلودگی محیط زیست و نقش آن در پیشگیری از بیماری سرطان را ارائه نموده و مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

درادامه آقای مهندس مرتضوی مسئول کمیته پیشگیری انجمن مهرانه استان به ایراد سخنرانی با رویکرد آموزش و پیشگیری پرداختند ایشان خاطر نشان کردند که با فعالیت کمیته پیشگیری در دفاتر مهرانه در شهرستان ها و استان امید آن داریم تا گامی مثبت در کاهش و ریشه کنی بیماری سرطان برداشته شود.

همچنین گروه موسیقی یاوران مهرانه به اجرای برنامه هنری خود پرداختند این گروه جزو یاوران فعال در کمیته فرهنگی و تبلیغات دفتر مهرانه خرم دره می باشند.

در بخش های پایانی این همایش حاج آقای شهسواری به عنوان خیّر حامی مهرانه سخنانی در باب اثرات ناشی از مشارکت در امور خیّر از منظر دین ارائه نمودند.

 در پایان این همایش آقای مهندس وثوق مدیر عامل مهرانه استان به ایراد سخنرانی جامع ،مختصر و تأثیر گذار پرداختند و مدعوین همایش را تحت تأثیر کلام صادقانه خود  قرار دادند.

لازم بذکر است در اجرای این همایش موسسه فرهنگی ورزشی امید آوران جوان با مشارکت کمیته فرهنگی و تبلیغات مهرانه بیشترین سهم مشارکت را به خود اختصاص دادند و با تزئینات زیبای سالن و استقرار میز پذیرایی و بسته های فرهنگی در هر دو ورودی سالن ، نصب بنر های سلامت و پیشگیری در طول خیابان امام و نصب بنر های تبلیغاتی بزرگ در سطح شهر و تبلیغ همایش در تلویزیون شهری ، به همایش جلوه خاصی بخشیدند و اعضای هیئت اجرایی مهرانه نیز در جلسات ،همفکری ها و حمایت ها و رایزنی های لازم در ایجاد بستر مناسب برای برگزاری همایش همکاری بسیار خوبی نمودند.انعکاس همایش مهرانه در روزنامه ندای ابهر در تاریخ 18 مهر ماه 94 نیز با همّت خبرنگار ندای ابهر جناب آ قای مظفری که خود نیز عضو هیئت اجرایی مهرانه می باشند پیام همایش را به خوبی اطلاع رسانی نمود.

مهرانه شهرستان خرّم دره امید آن دارد تا در ادامه راه با جذب کمک ها و مشارکت بیش از پیش خیریّن و حامیان مهرانه بتواند گام مثبتی در آموزش و پیشگیری از سرطان برداد.

برای دیدن عکسها اینجا کلیک کنید. 

آخرین اخبار