• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مسابقه نقاشی به مناسبت هفته مبارزه با سرطان در شهرستان سلطانیه

دوران ابتدایی یکی از دوران های شیرین و خاطره انگیز تحصیلاتی هر فرد در زندگی میتواند باشد دوره ای که در آن انسانحرف می آموزد ، کلمه می آموزد ، جمله می آموزد ، میتواند بخواند و بنویسد و شخصیت پیدا کرده و در دوره های بعدی زندگی در تعالی خود و جامعه بکوشد.

مطمئنا کلمات و حروفی هستند در این دوران آموخته باشیم که ذهنیتی را درما ایجاد کرده باشد و با شنیدن آن به یاد چیزی بیفتیم ، سین ، ر ، طا ، الف ، نون حروفی هستند که از ترکیبشان میتوان هر کلمه یا جمله ای را استخراج نمود اما تنها کلمه ای که ذهنیتی ناامید کننده و بد را در ما ایجاد میکند سرطان است.

در سال 94 انجمن مهرانه با شعار آموزش و پیشگیری قصد دارد این باور و ذهنیت  را در ما بوجود بیاورد که سرطاان در وحله اول یک بیماری قابل پیشگری و در وحله دوم قابل درمان است.

در همین راستا انجمن مهرانه شهرستان سلطانیه به بهانه هفته مبارزه با بیماری سرطان تصمیم بر این گرفت که این فرهنگ سازی را در قالب مسابقه نقاشی در بین بچه های دوره ء ابتدایی سراسر شهرستان سلطانیه برگزار کند تا این کودکان سفیران سلامت در خانواده و جامعه خود باشند.

 

 

لذا از از خانواده های محترم تقاضا میشود آثار فرزندان خود را جهت شرکت در مسابقه تا تاریخ 20/11/94 با ذکر نام و نام خانوادگی نام آموزشگاه و کد ملی به دفتر انجمن مهرانه واقع در ابتدای خیابان بهشتی تحویل دهند.

موضوع های مسابقه:

1)راههای پیشگیری از سرطان

2)تغذیه سالم و پیشگیری از بیماری

3)راههای کمک به بیماران

ضمنا به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

آخرین اخبار