• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید رئیس دفتر رئیس جمهور از کلینیک رادیو تراپی مهرانه

شامگاه پنجشنبه 22 بهمن آقای دکتر نهاوندیان رئیس محترم دفتر رئیس جمهور از قسمت های مختلف کلینیک مهرانه بازدید کردند.

در ابتدا مدیر عامل انجمن مهرانه آقای مهندس وثوق گزارشی از فعالیت های انجمن مهرانه ارائه نمودند.ایشان با اشاره به شعار سال مهرانه که آموزش وپیشگیری است گفتند: این انجمن برای فعالیت در حوزه پیشگیری برنامه‌‌ریزی مدونی انجام داده است.سالم‌سازی زندگی برای بیش از یک میلیون نفر ساکن استان زنجان را هدف نهایی و غایی انجمن مهرانه است و این امر مورد تاکید وزیربهداشت مبنی  بر کشوری شدن فرهنگ مهرانه و برنامه‌ریزی برای است.

در ادامه آقای اقای دکتر نهاوندیان با اظهار این که مهرانه به نماد همت، تلاش، تحقق آرزوها و آرمان‌های خدمت اجتماعی تبدیل شده است،گفتند:پوشش 100 درصدی بیماران هدف بزرگی است که انجمن مهرانه موفق به تحقق آن شده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور پوشش گسترده خیران توسط انجمن خیریه مهرانه را یادآور شد و تصریح کرد: این پوشش گسترده با همراهی مدیریت خوب و شفافیت مالی موفق به جذب، حفظ و ارتقای اعتماد مردمی شده است.

نهاوندیان با تاکید بر بالا بودن کیفیت خدمات ارائه شده به بیماران در کلینیک مهرانه افزود: این مهم با فراهم شدن تجهیزات مدرن در این مرکز محقق شده است که در نوع خود یک الگوی موفق نهادسازی در حوزه خدمت اجتماعی محسوب می‌شود که می‌تواند در کشور گسترش یابد.

در ادامه این جلسه استاندار زنجان با اشاره به اینکه ایران فاقد یک مدل بومی برای فعالیت‌های اجتماعی است، ادامه داد: توفیقات کسب شده توسط مهرانه در این فعالیت‌ها، برای مستندسازی و ارائه الگو در این حوزه برنامه‌ریزی شده است.

جمشید انصاری ارائه الگوی فعالیت اجتماعی بومی را وظیفه دولت دانست و گفت: با توجه به علاقمندی دولت برای ترویج فعالیت اجتماعی تصمیم به مستندسازی این مدل گرفته شده است.

وی مهرانه را مدل اجتماعی خیریه ایرانی عنوان و تاکید کرد: ارائه این الگو به آغاز فعالیت انجمن‌های همسو در دیگر استان‌ها کمک می‌کند.

برای دیدن بقیه عکسها اینجا کلیک کنید. 

آخرین اخبار