• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید مدیران عامل اتحادیه ها و برخی از تعاونی های استان از کلینیک مهرانه

بازدید مدیران عامل اتحادیه ها و برخی از تعاونی های استان از کلینیک مهرانه

بازدید مدیران عامل اتحادیه ها و برخی از تعاونی های استان از خیریه مهرانه

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: مدیران عامل اتحادیه ها وبرخی از تعاونی های استان زنجان از کیلینک تخصصی مهرانه زنجان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان رسول احدی افزود: در آغاز این بازدید مهندس گرانمایه نایب رییس هیات مدیره مهرانه و مدیر کلینیک ضمن تشکر از حضور بازدید کنندگان توضیحاتی در خصوص نحوه فعالیت مجموعه ارائه نمود.

وی گفت: از آبان ماه سال93 تا به امروز بیش از یک هزار بیمار سرطانی توسط کلینیک پذیرش و از امکانات مجوعه اعم از دستگاه های رادیوتراپی ،دستگاه های سی تی و مهمانسرای کلینیک استفاده نموده اند و با افتخار اعلام میداریم از هیچ بیماری مبلغی اخذ نگردیده است.

گرانمایه تصریح کرد: با تمام وجود سپاسگذار و دستبوس مردم ولایی و قدرشناس و خیر زنجان هستیم که همواره پشتیبان مهرانه بوده اند.

در ادامه دنیایی مدیر امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان اظهارداشت: فعالیت انجمن خیریه مهرانه یک کار بزرگ و نمونه تعاونی و جمعی میباشد که حاصل پر برکتی برای مردم داشته است.

وی خاطرنشان ساخت: شرکت های تعاونی استان و اتحادیه ها و اعضاء محترم آنها برای کمک به تعالی و پیشرفت این مجموعه که افتخاری است برای استان آمادگی کامل را دارند.

برای دیدن ادامه ی تصاویر اینجا کلیک کنید. 

 

 

آخرین اخبار