• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مراسم تکریم خیرین دفاتر مهرانه

مراسم تکریم خیرین دفاتر مهرانه
تا توانی به جهان خدمت محتاجان کن
به دمی یا قلمی یا قدمی یا در همی
 
 
در راستای تکریم از خیرین دفاتر 4 گانه مهرانه و تشکر از زحمات بی شائبه ی  این عزیزان ، کمیته منابع انسانی مورخ 20/12/94 در سالن مهمانسرای کلنیک پذیرای یاوران گرامی مهرانه بود.
در این گردهمایی که با تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید و سرود ملی آغاز گردید ، خانم ذوقیان  ضمن خیرمقدم عزیزان را دعوت به شنیدن سرود ای ایران که کاری از خیرین جوان مهرانه بود ،نمودند. و در ادامه برنامه جناب مهندس وثوق مدیر عامل مهرانه  بیاناتی را ایراد نمودند. در این سخنرانی ضمن تشکر و قدردانی از تمامی خیرین مهرانه آرزوی توفیق و سلامتی را برای همه از درگاه ایزد منان  طالب شدند و خواستار ادامه هر چه بیشتر همکاری جوانان خیر با انجمن شدند.
در ادامه برنامه حاضرین به تماشای کلیپی از تمامی فعالیتهای خیرین در قالب برنامه های گوناگون مهرانه نشستند  که به همت واحد سمعی بصری مهرانه انجام شده بود.
در پایان مراسم تقدیر و تقدیم لوح سپاس به خیرین انجام شد. 
تقدیر از خیرین کمیته قلک و میز قلک دفتر مرکزی – خیرین کمیته مدد کاری ،امور درمان و روانشناسی – خیرین کمیته جذب کمکهای مالی و دفتر بنر – خیرین کمینه منابع انسانی و تشریفات – خیرین سمعی بصری – خیرین واحد آموزش- خیرین واحد حسابداری و روابط عمومی – خیرین میز رابط کلنیک – و خیرین کمیته تبلیغات و داحد نشریه .
برای دیدن تصاویر اینجا کلیک کنید.
آخرین اخبار