• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید نماینده خبرگان زنجان جناب اقای دولابی از مهرانه

بازدید نماینده خبرگان زنجان جناب اقای دولابی از مهرانه
دولابی نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری در باز دید از مهرانه عنوان کرد:
مهرانه جان پناه بیماران بی پناه والگویی برای کل کشور
دستان تلاشگرافرادی مانند مهندس وثوق،  که با طی مسافت طولانی، برای خدمت به سرزمین پدری ومادری خود می آیند، بوسیدنی است.
حجت الاسلام ابولقاسم دولابی نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری، صبح  جمعه سوم اردیبهشت، از کلینیک مهرانه بازدید کرد.
در این بازدید، مهندس وثوق مدیر عامل مهرانه، ضمن تقدیر از حسن توجه حجت الاسلام ابولقاسم دولابی نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری،به مجموعه کلینیک مهرانه، توضیحاتی در خصوص پروژه مهرانه از آغاز تا کنون، ارائه و وی را در جریان نحوه فعالیت آن قرار داد .
در دین ما بر حفظ جان مومن تاکید فراوان شده است
 حجت الاسلام ابولقاسم دولابی نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری،   نیز ضمن بازدید از قسمت های مختلف مجموعه مهرانه، فعالیت عوامل وکارکنان آن را کاری ارزشمند عنوان کرد وگفت:نجات جان یک نفر معادل نجات انسانیت است،همانطورکه ضربه زدن به یک نفر معادل ضربه زدن به انسانیت است.
نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری،  با اشاره به اهمیت جان مومن ومسلمان در دین اسلام، افزود:مسئله حفظ جان مومن، از جمله مواردی است که در دین ما بر آن تاکید فراوان شده است .
حجت الاسلام ابولقاسم دولابی با قدردانی از تلاش های عوامل مجموعه مهرانه، گفت:وقتی که با تلاش های شما ، زندگی یک انسان ادامه پیدا می کند، بدون تردید شما نیز در ثواب وآثار کارهای انجام گرفته توسط وی ، سهیم بوده ومشارکت مستقیم دارید.
این عضوخبرگان رهبری،  با تاکید برمکاتبه ورایزنی خود با مسئولان برای تعامل با مهرانه ، خاطرنشان کرد : بر خود وظیفه میدانم تا تلاش های شما را از طریق تریبون هایی که در اختیار دارم منعکس کنم وازرایزنی با مسئولان در حد توان کوتاهی نکنم.
نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری، از مسئولان مهرانه خواست تا با روحیه خستگی ناپذیرو تلاش های جدی، مهرانه را جان پناه بیماران بی پناه والگویی برای کل کشورمعرفی کنند.
 حجت الاسلام ابولقاسم دولابی،با بیان اینکه بازگو کردن کارها ی خوب توسط انجام دهندگان آن، سخت است گفت: اگرچه این کاربرای کسانی که از انگیزه الهی بالاتری برخوردارند دشوارتر است، ولی آشکارکردن آن ، به منظور تشویق سایرین، ازسوی قرآن کریم مورد تاکید است.
وی در ادامه به تلاش های مهندس وثوق درپیشبرد اهداف خیرخواهانه مهرانه اشاره کرد وافزود: من دستان تلاشگر خیرین عزیز مهرانه ای را می بوسم.
نماینده مردم زنجان در خبرگان رهبری با بیان اینکه، عمران وآبادی سایرشهرها ، از مهاجرت به پایتخت جلوگیری می کند گفت: اگر همه متخصصین در پایتخت متمرکز نمی شدند و نیم نگاهی به دیار مادری خود داشتند، معضلات فعلی تهران هم کمتر می شد.
حجت الاسلام ابولقاسم دولابی، در پایان افزود:من معتقدم که باید چندین رساله دکتری در خصوص آثار برکات مجموعه هایی مثل مهرانه زنجان،نوشته شود.

آخرین اخبار