• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

نشست خبری دکتر چابک محقق ایرانی سازمان ناسا

نشست خبری دکتر چابک محقق ایرانی سازمان ناسا
محقق ایرانی عضوسازمان ناسا در نشست خبری در مهرانه عنوان کرد:
کشف روش جدید درمان سرطان با امواج فراصوتی بشارتی ناب برای بشریت است
باید به گوش مسئولین برسانیم که با ایجاد یک مرکز تحقیقاتی  در خصوص درمان سرطان با امواج فراصوتی ، می توانیم فعل توانستن را صرف کنیم .
پروفسورحمیدرضاچابک محقق ایرانی عضوسازمان ناسا درنهم اردیبهشت 95 در نشست خبری که به میزبانی مهرانه برگزار شد، با اشاره به ضرورت درمان سرطان در کشور گفت: براساس تحقیقات بعمل آمده به این نتیجه رسیدم که درمان سرطان یکی از اولین نیازهای کشور است.
این دانشمند جوان عضو سازمان ناسا به مزیت های روش جدید در مان سرطان با امواج فراصوتی اشاره کرد وافزود: روش امواج فراصوتی (asouUltrnd)، یک اتفاق جدید واستثنایی در نظام درمان سرطان است وبیمار از مصرف دارو و شیمی درمانی بی نیاز می شود .
وی با بیان اینکه  در این روش بیماراز طریق بی حسی موضعی ،بدون بستری و تنها با چندین جلسه مراجعه مراحل در مان را طی می کند خاطرنشان کرد: این روش کاملا بی خطر بوده ومیزان موفقیت ودرمان سرطان  نسبت به روش ها ی فعلی بسیاربالا تر است.
پروفسورحمیدرضاچابک با اشاره به درصد موفقیت برخی سرطانها در روش در مان جدید گفت :سرطان پروستات  در روش درمان جدید تنها با 2 تا 3 جلسه  دوتا سه ساعته درمان می شودودرسرطان کبد،  85 درصد موارد با این شیوه قابل درمان است:  
این دانشمند جوان عضو سازمان ناسا افزود:درحالیکه با روش سنتی و شیمی درمانی هیچ امیدی به درمان سرطان کبد وجود ندارد .
وی با بیان اینکه در شیوه امواج فراصوتی  برای از بین بردن غده سرطانی از طریق روی پوست فرد اقدام می کنند وهیچگونه عارضه جانبی هم ندارد.
 
گفت: درحالیکه در روش سنتی خود اشعه عامل اصلی ایجاد  سرطان بود. 
 
 
 
 
 پروفسورچابک گفت: مراحل  درمان سرطان  با روش امواج فراصوتی بسیار ساده وهزینه های آن نیزپایین است که این امر قابلیت توجیه پذیری آن را برای بیماران، مسئولین وشرکت های بیمه گر بالا می برد.
محقق ایرانی عضوسازمان ناسا با اذعان به اینکه کلینیک مهرانه به لحاظ شیوه های درمانی وفضای فیزیکی مجموعه کاملا اصولی وعلمی عمل می کند گفت:با توجه به امکانات مهرانه متقاعد شدم که به محض فراهم شدن بستر ورود این تکنولوژی به کشور، زنجان یکی از اولین های راه اندازی واستقرار این تکنولوژی خواهد بود.
 
محقق ایرانی عضوسازمان ناسا درمان سرطان از طریق امواج فراصوتی را یک تکنولوژی  کاملا جدید عنوان کرد وگفت: این روش هنوز نه تنها به ایران بلکه به کشورهای منطقه وحتی بسیاری از کشورهای اروپایی هم وارد نشده است.
پروفسورچابک با بیان اینکه قبل از اینکه دیر شود باید  این تکنولوژی را در کشور بومی سازی کنیم،افزود:با تحقق این امر ازرفتن بیماران به خارج از کشور جلوگیری می شود.
وی با تاکید بر لزوم وارد کردن این تکنولوژی به کشور گفت:باید به گوش مسئولین برسانیم که با ایجاد یک مرکز تحقیقاتی  در خصوص درمان سرطان با امواج فراصوتی ، می توانیم فعل توانستن را  در این حوزه صرف کنیم .
مهندس وثوق مدیر عامل مهرانه نیز در این نشست ،با اشاره به قابلیت های منحصر به فرد مهرانه گفت:مهرانه رانباید دست کم گرفت چون انجمن وکلینیک مهرانه درحوزه پیشگیری ودرمان سرطان حرف اول را در سطح کشور می زنند.
وی افزود :من قول میدهم که اگر با حضور دکترپروفسورچابک امواج فراصوتی به کشور وارد شود،اولین گامهای آن در زنجان ومهرانه برداشته شود.
 
برای دیدن بقیه عکسها اینجا کلیک کنید.
 
آخرین اخبار