• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگوی اختصاصی با فرمانده لشکر 31 عاشورا در دفاع مقدس

گفت‌وگوی اختصاصی با فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا در دفاع مقدس

گفت‌وگوی اختصاصی با فرمانده لشکر 31 عاشورا در دفاع مقدس فرمانده لشکر 31 عاشورا در دفاع مقدس:
"مهرانه" مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری را عملیاتی کرده است
فرمانده لشکر 31 عاشورا در دفاع مقدس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، ریشه مدیریت جهادی را ادامه دادن راه شهداء اعلام کرد و گفت: مهرانه نمونه بارز مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری است که تلاشگران آن خدمت به خلق خدا را سرلوحه خود قرار داده‌اند.
به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان، فرمانده لشکر 31 عاشورا در دفاع مقدس و مسئول ستادهای اربعین شمالغرب در عراق در حاشیه بازدید از کلینیک تخصصی این انجمن در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه با اشاره به رشادت‌های رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: خیران مهرانه نیز با ادامه راه این شهداء در مسیر نجات جان انسان‌ها گام‌های ارزشمندی برداشته‌اند که بسیار بارزش است.
سردار امین شریعتی مهرانه را حاصل تلاش و پشتکار مردم دانست و تصریح کرد: در مهرانه زنجان، شور حسینی به شعور حسینی تبدیل شده است.
سردار شریعتی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، ریشه مدیریت جهادی را ادامه دادن راه شهداء اعلام کرد و افزود: مهرانه نمونه بارز مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری است که تلاشگران آن خدمت به خلق خدا را سرلوحه خود قرار داده‌اند.
فرمانده لشکر 31 عاشورا در دفاع مقدس و مسئول ستادهای اربعین شمالغرب در عراق مهرانه را بزرگترین افتخار زنجان و ایران عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد تا الگوی مهرانه در جای جای ایران اسلامی پیاده شود.
سردار شریعتی با بیان این‌که برای ترویج فرهنگ مهرانه در سطح کشور تلاش خواهیم کرد، افزود: به منظور داشتن سهم کارکنان و مسئولان سپاهی در اقدام خیرانه مهرانه، مکاتبات و تلاش‌های لازم برای کسر از حقوق کارکنان انجام خواهد گرفت.
آخرین اخبار