• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

سخنان مدیر عامل مهرانه در جلسه کمیته پیشگیری

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان تأکید کرد: لزوم حضور پررنگ زنان در برنامه‌های حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان مهرانه

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان تأکید کرد:

لزوم حضور پررنگ زنان در برنامه‌های حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان مهرانه

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان بر لزوم حضور فعالانه و پررنگ زنان در برنامه‌های حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان مهرانه تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهندس اصغر وثوق در جلسه کمیته پیشگیری مهرانه ضمن تأکید بر حضور پررنگ و گسترده بانوان و دختران در فعالیت‌های پیشگیرانه این انجمن و پیشبرد اهداف تبیین شده اظهار کرد: این‌که ما تصور کنیم زنان تنها برای انجام امور مربوط به خانه‌داری ساخته شده‌اند بسیار بی‌معنی است.

مهندس اصغر وثوق "پیشگیری" را از رسالت‌های اصلی مهرانه عنوان کرد و افزود: مهرانه برنامه‌های مربوط به این حوزه خود را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با اشاره به نیت خالص خیران برای کمک به بیماران و مراجعه‌کنندگان تحت پوشش به این انجمن خاطرنشان کرد: اگر مهرانه توانسته است در نائل شدن به اهداف خود جزو نهادهای مردمی موفق کشور باشد به این بوده است که خیران آن تمامی خدمات خود را در راه رضای خدا انجام داده‌اند.

وی با بیان این‌که امکانات و تجهیزات مهرانه در کل کشور بی‌نظیر است به حضور مسئولان بلند پایه کشور نظیر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، سیدحسین قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برخی از سفرای کشورهای خارجی در ایران در کلینیک تخصصی این انجمن اشاره کرد و از دختران و بانوان خواست تا مهرانه را در تحقق اهداف مربوط به حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان همیاری کنند.

آخرین اخبار