• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید دانشجویان دانشگاه زنجان و پیام نور از کلینیک تخصصی مهرانه

در بازدید دانشجویان دانشگاه زنجان و پیام‌نور از مرکز رادیوتراپی مهرانه مطرح شد: آمادگی مهرانه برای تشکیل کلاس‌های حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان در دانشگاه‌ها

در بازدید دانشجویان دانشگاه زنجان و پیام‌نور از مرکز رادیوتراپی مهرانه مطرح شد:

آمادگی مهرانه برای تشکیل کلاس‌های حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان در دانشگاه‌ها

 

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه با اشاره به استقبال اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از برنامه‌های پیشگیری مهرانه در مدارس و توزیع میان وعده سالم در بین دانش‌آموزان و ارائه آموزش‌های مربوطه از سوی کارشناسان گفت: در صورت درخواست مسئولان دانشگاه‌های استان، مهرانه آمادگی دارد تا کلاس‌های پیشگیری از ابتلا به سرطان را در دانشگاه‌ها برگزار کند.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول بازدید و تعاملات مهرانه در بازدید دانشجویان دانشگاه‌ زنجان و پیام‌نور از کلینیک تخصصی این انجمن اظهار کرد: مهرانه با تلاش دلسوزانه 80 هزار خیر زنجانی اداره می‌شود.

 

سجاد یگانه با اشاره به افتتاح و آغاز به کار مرکز رادیوتراپی مهرانه از سال 93 از همت فرزندان خیر مرحوم احمد مهدوی بنیانگذار دانشگاه علوم پزشکی زنجان برای احداث مهمانسرای این انجمن گفت.

 

یگانه ضمن گزارشی از هزینه‌های اختصاص یافته از سوی خیران زنجانی برای خرید دستگاه‌های به روز رادیوتراپی، سی.تی.سیمولاتور و دو دستگاه تشخیص تومورهای سرطانی و بکارگیری کادر درمانی مجرب، به خدمات رایگان در مرکز رادیوتراپی مهرانه نیز اشاره کرد و افزود: این مرکز تنها مرکز خاورمیانه است که صندوق ندارد چرا که تمامی خدمات رادیوتراپی کاملاً رایگان است.

 

وی با اشاره به استقبال اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از برنامه‌های پیشگیری مهرانه در مدارس و توزیع میان وعده سالم در بین دانش‌آموزان و ارائه آموزش‌های مربوطه از سوی کارشناسان اعلام کرد: در صورت درخواست مسئولان دانشگاه‌های استان، مهرانه آمادگی دارد تا کلاس‌های پیشگیری از ابتلا به سرطان را در دانشگاه‌ها برگزار کند.

 

مهناز صنعتکار، مسئول کمیته تبلیغات مهرانه نیز در این بازدید از دانشجویان خواست تا با ایده‌های نو مسئولان این مجموعه را در پیشبرد اهداف مربوط به پیشگیری از ابتلا به سرطان و توجه به ورزش همگانی همراهی کنند.
آخرین اخبار