• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

سخنرانی مدیرعامل مهرانه در نخستین همایش برندینگ اینترنتی در مرکز همایش‌های بین‌المللی این انجمن

مدیرعامل مهرانه: جمعیت یک میلیونی زنجان زیر چتر برنامه‌های پیشگیری مهرانه قرار می‌گیرد

سخنرانی مدیرعامل مهرانه در نخستین همایش برندینگ اینترنتی در مرکز همایش‌های بین‌المللی این انجمن مدیرعامل مهرانه:

جمعیت یک میلیونی زنجان زیر چتر برنامه‌های پیشگیری مهرانه قرار می‌گیرد

مدیرعامل مهرانه بر لزوم ارائه آموزش‌های حوزه پیشگیری از ابتلای جمعیت حدود یک میلیون نفری زنجان به بیماری سرطان توسط کارشناسان این انجمن تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهندس اصفر وثوق در نخستین همایش برندینگ اینترنتی که با حضور حمید سپیدنام (مستر تیستر)، رئیس هیئت مدیره شرکت طراحی کاسپید در ایران و انگلستان و بیژن بی‌رنگ، کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس مطرح کشور که در مرکز همایش‌های بین‌المللی مهرانه برگزار شد، یاد و خاطره مرحومه ربابه صادقی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) را گرامی داشت و وی را برند خیران این انجمن مطرح کرد.

مهندس وثوق تعداد خیران مهرانه در سطح استان زنجان را حدود 100 هزار نفر اعلام و میزان کمک‌های سال قبل خیران را ماهانه حدود یک میلیارد تومان عنوان کرد.

مدیرعامل مهرانه با اشاره به فعالیت 7 ساله مهمانسرای مهرانه در تهران از ارائه خدمات تغذیه و اسکان رایگان به 52 هزار نفر روز خبر داد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود بر لزوم ارائه آموزش‌های حوزه پیشگیری از ابتلای جمعیت حدود یک میلیون نفری زنجان به بیماری سرطان توسط کارشناسان این انجمن تأکید کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت طراحی کاسپید در ایران و انگلستان نیز در این همایش با بیان این‌که با طمع تلخ بیماری سرطان آشناست، خاطرنشان کرد: مقصودش از حضور در نخستین همایش برندینگ اینترنتی اختصاص عواید آن به نفع بیماران سرطانی بوده است.

حمید سپیدنام از رازهای موفقیت خود در حوزه کارآفرینی و تجارت گفت و به اهمیت رسانه و تأثیر آن در تجارت و افزایش سود اشاره کرد و افزود: کسانی که می‌خواهند در این عرصه موفق باشند باید رسانه را دوست خود بدانند.

سپیدنام بر لزوم ایجاد ارتباط با برندهای بزرگ تأکید کرد و گفت: برخلاف تصورات برندهای بزرگ در توسعه برند اشخاص و افرادی که به نحوی در بازار بین‌المللی فعالیت می‌کنند نقش مهمی ایفا می‌کند.
آخرین اخبار