• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

برپایی بازارچه‌های فصلی و مناسبتی به نفع بیماران مبتلا به سرطان

مسئول کمیته بانوان مهرانه اعلام کرد: برپایی بازارچه‌های فصلی و مناسبتی به نفع بیماران مبتلا به سرطان

مسئول کمیته بانوان مهرانه اعلام کرد:

برپایی بازارچه‌های فصلی و مناسبتی به نفع بیماران مبتلا به سرطان

مسئول کمیته بانوان مهرانه از برپایی بازارچه‌های فصلی و مناسبتی با هدف به نمایش گذاشتن آثار بیماران و علاقمندان در تمامی زمینه‌های هنری و آشپزی و اختصاص عواید آن به بیماران مبتلا به سرطان با همت این کمیته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول کمیته بانوان مهرانه با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای عموم شهروندان علاقمند به آشپزی، کاردستی، بافتنی و سایر کلاس‌های هنری در این کمیته اظهار کرد: آثار در قالب برپایی بازارچه‌های مناسبتی و فصلی در معرض عموم گذاشته و به نفع بیماران مبتلا به سرطان مهرانه به فروش می‌رسد.
گرانمایه با اشاره به این‌که خوشبختانه با تبلیغات انجام گرفته قشر جوان و به ویژه دانشجو برای حضور در برنامه‌های کمیته بانوان مهرانه استقبال می‌کنند و حتی سفارشات مربوط به غذا و سایر مواد موردنیاز در جشن فارغ‌التحصیلی و سایر مراسمات را به این کمیته اعلام می‌کنند، تصریح کرد: این گونه مشارکت‌ها به طور قطع در نهادینه کردن فرهنگ نوعدوستی تأثیرگذار است.

وی کمیته بانوان مهرانه را حلقه واسط تمامی کمیته‌های این انجمن دانست و به همکاری تنگاتنگ مسئولان ذی‌ربط با سایر کمیته‌ها به ویژه مددکاری، بنر و قلک اشاره کرد.

مسئول کمیته بانوان مهرانه با اشاره به ارتباط قوی با کمیته‌های انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان بر لزوم حرکت در راستای اهداف تعیین شده این انجمن مبنی بر ارائه خدمات باکیفیت به بیماران و توجه به سطح معیشت آنان تأکید کرد.
آخرین اخبار