• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

نشست هم‌اندیشی مسئولان کمیته‌های مهرانه و نمایندگان بانک مهر اقتصاد برگزار شد

نشست هم‌اندیشی مسئولان کمیته‌های مهرانه و نمایندگان بانک مهر اقتصاد برگزار شد جلسه هم‌اندیشی مسئولان کمیته‌های مهرانه با نمایندگان بانک مهر اقتصاد در دفتر حدیدیان این انجمن برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی مسئولان کمیته‌های مهرانه و نمایندگان بانک مهر اقتصاد برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی مسئولان کمیته‌های مهرانه با نمایندگان بانک مهر اقتصاد در دفتر حدیدیان این انجمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، در این نشست که جلال بهاریان، بازرس مالی مهرانه نیز حضور داشت طرفین در مورد نحوه ارتباط نزدیک و تعامل سازنده با یکدیگر به گفت‌وگو پرداختند.

انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان (مهرانه) در شهریور ماه سال 85 و با پیشنهاد مینوش مقیمی فوق تخصص خون و آنکولوژی، اصغر وثوق و با تلاش جمعی از خیران زنجانی شکل گرفت که در 22 آذر ماه همان سال با شماره ثبت 270 و اخذ مجوزهای مربوطه از نیروی انتظامی فعالیت‌های رسمی خود را آغاز کرد.

مهرانه بر آن است که حامی مستمر بیماران و خانواده های مبتلا به سرطان در استان زنجان باشد و از طریق تامین و ارتقا کمی و کیفی سلامت جسمی و روانی بیماران توجه ویژه خود را به مداوای بیماران معطوف و با تاکید بر ارزش های والای اسلامی و حس نوع دوتی و فداکاری، امکان بهبودی بیماران را فراهم و روح امید و بهبود کیفیت زندگی را در بیماران ایجاد کند و با حمایت خود هیچ بیمار مبتلا به سرطان در استان زنجان از پرداخت هزینه‌های درمان و خدمات رفاهی ناتوان نباشد.
آخرین اخبار