• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اظهارات معاون اجرایی مجتمع تولیدی نخ تایر صبا در باره مهرانه

اظهارات معاون اجرایی مجتمع تولیدی نخ تایر صبا در باره مهرانه

معاون اجرایی مجتمع تولیدی نخ تایر صبا:

زبان از توصیف فعالیت‌های انجام گرفته در تأسیس مهرانه قاصر است

معاون اجرایی مجتمع تولیدی نخ تایر صبا با اشاره به علاقمندی کارکنان و کارمندان این مجموعه برای کمک به بیماران نیازمند استان زنجان و تلاش‌های انجام گرفته در تأسیس انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان و فعالیت‌های روزانه این انجمن گفت: به معنای واقعی کلمه زبانم از توصیف فعالیت‌های انجام گرفته در تأسیس مهرانه و اداره نظام‌مند آن قاصر است.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، معاون اجرایی مجتمع تولیدی نخ تایر صبا در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه از ایده تشکیل این انجمن در راستای کاهش درد مبتلایان و خانواده‌های آنان قدردانی کرد.

حسین امین مهرانه را افتخار زنجانی‌ها دانست و با اشاره به علاقمندی کارکنان و کارمندان این مجموعه برای کمک به بیماران نیازمند استان زنجان و تلاش‌های انجام گرفته در تأسیس انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان و فعالیت‌های روزانه این انجمن گفت: به معنای واقعی کلمه زبانم از توصیف فعالیت‌های انجام گرفته در تأسیس مهرانه و اداره نظام‌مند آن قاصر است.

امین با بیان این‌که در حال حاضر کارکنان و کارمندان این مجتمع به صورت کسر از حقوق حامی مهرانه هستند تبلیغات و معرفی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان را کمترین کار فعالان و پرسنل واحد تولیدی نخ تایر صبا دانست.
آخرین اخبار