• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کلینیک مهرانه

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مهرانه: تبدیل مهرانه به قطب درمان کشور، تمامی موانع پیش‌روی این مجموعه را برطرف می‌کند

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مهرانه:

تبدیل مهرانه به قطب درمان کشور، تمامی موانع پیش‌روی این مجموعه را برطرف می‌کند

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این‌که با دیدن این مجموعه مقهور شده‌ام بر لزوم برطرف شدن تمامی موانع وارد کردن تجهیزات توسط مهرانه از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط دولتی تأکید کرد و خطاب به مسئولان این انجمن گفت: اگر شما مهرانه را تبدیل به قطب درمان کشور کنید موانع پیش روی یاد شده نیز برطرف خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، معاون توسعه کارآفرینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه با اشاره به تجهیزات پیشرفته استقرار یافته در مرکز رادیوتراپی این انجمن اظهار کرد: مهرانه نه به دلیل تجهیزات بسیار پیشرفته با هزینه سنگین بلکه به دلیل جریانی که در قلب‌ها ایجاد کرده در بین مردم محبوب شده است.

عیسی منصوری با اعلام این‌که با دیدن این مجموعه مقهور شده‌ام بر لزوم برطرف شدن تمامی موانع وارد کردن تجهیزات توسط مهرانه از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط دولتی تأکید کرد و خطاب به مسئولان این انجمن گفت: اگر شما مهرانه را تبدیل به قطب درمان کشور کنید موانع پیش روی یاد شده نیز برطرف خواهد شد.

** پیش‌بینی تکمیل تمامی فازهای مهرانه با صرف 150 میلیارد تومان

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه نیز در این بازدید با اشاره به تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت مسئولان و دست‌اندرکاران مهرانه که در راستای ارائه خدمات باکیفیت به بیماران مبتلا به سرطان و خانواده‌های آنان انجام گرفته است، ابراز کرد: مهرانه در ابتدا با مساعدت‌های مالی 5 هزار تومانی به هر بیمار کار خود را آغاز کرد.

جواد گرانمایه با اشاره به سپری کردن شب‌های گرم و سرد تهران توسط همراهان بیماران در تهران که برای طی مراحل درمان به این شهر مراجعه می‌کردند، ادامه داد: مهرانه در راستای ارائه خدمات به شهروندان زنجانی مهمانسرای تهران را تأسیس کرد و خدمات مربوط به اسکان و تهیه غذای گرم برای بیماران و همراهان آنان در دستور کار قرار داد.

گرانمایه تصریح کرد: در حال حاضر و با راه‌اندازی مرکز رادیوتراپی مهرانه و تجهیز بخش شیمی‌درمانی و آنکولوژی بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان توسط خیران این انجمن مهمانسرای تهران پذیرای بیماران 8 استان کشور گذاشته شده است تا از این خدمات بی‌بهره نباشند.

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه میزان هزینه‌های صرف شده در راه‌اندازی فاز نخست کلینیک تخصصی مهرانه را 30 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای تکمیل فازهای بعدی مهرانه که به احتمال قوی تا 2 سال آینده رخ خواهد داد، پیش‌بینی می‌شود 150 میلیارد تومان هزینه شود.

وی با اشاره به درمان یک هزار و 700  بیمار فرانشیز درمان آنان با مساعدت‌های مهرانه را 8 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در مهرانه به هیچ عنوان مسائل سیاسی حاکم نیست و تنها با بارش افکار خیرانه مواجهیم به طوری که روزانه 250 تا 400 خیر امور محوله در مهرانه را اداره می‌کنند.
آخرین اخبار