• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

مهرانه خیرات مردم را به خدمت تبدیل کرده است

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه: مهرانه خیرات مردم را به خدمت تبدیل کرده است

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه:

مهرانه خیرات مردم را به خدمت تبدیل کرده است

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با بیان این‌که مهرانه خیرات مردم را به خدمت تبدیل کرده است بر لزوم ارائه خدمات باکیفیت با رعایت اصول اخلاقی و انسانی به بیماران تحت پوشش و مراجعه‌کننده تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با بیان این‌که ارائه خدمات رایگان به بیماران در مرکز رادیوتراپی این انجمن از اهداف اصلی مسئولان ذی‌ربط مجموعه است به بهره‌مندی بیماران خارجی در کنار بیماران بومی استان و داخل کشور از فعالیت‌های پرمهر مهرانه اشاره کرد.

مهندس جواد گرانمایه با بیان این‌که مهرانه خیرات مردم را به خدمت تبدیل کرده است بر لزوم ارائه خدمات باکیفیت با رعایت اصول اخلاقی و انسانی به بیماران تحت پوشش و مراجعه‌کننده تأکید کرد.

مهندس گرانمایه با اشاره به پرداخت 8 میلیارد تومان از هزینه‌های درمانی بیماران مراجعه‌کننده به کلینیک تخصصی مهرانه توسط این مجموعه عنوان کرد: مهرانه این کار بزرگ را با همت 90 هزار خیر زنجانی عملیاتی کرده است.

وی با اشاره به هزینه‌های سرسام‌آور درمان بیماری سرطان خاطرنشان کرد: بر همین اساس مهرانه در راستای رسالت‌های خود در تلاش است تا در حوزه پرداخت هزینه‌های درمان و دارو کمک‌حال واقعی بیماران زنجانی باشد.
آخرین اخبار