• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگوی اختصاصی با معاون استاندار زنجان

گفت‌وگوی اختصاصی با معاون استاندار زنجان

معاون استاندار زنجان:

اراضی درخواستی مهرانه از راه و شهرسازی را پیگیری می‌کنم/ تأکید بر لزوم ورود مهرانه به فاز تشخیص اولیه سرطان

معاون استاندار زنجان ضمن تأکید بر لزوم ورود مهرانه به فاز تشخیص اولیه سرطان قول مساعد داد تا اراضی درخواستی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان که به توسعه فضای سبز اختصاص خواهد یافت را از معاونت عمرانی استانداری و اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان پیگیری کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان در حاشیه بازدید از کلینیک تخصصی این انجمن در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه اظهار کرد: مهرانه حاصل یک کار تیمی و برآمده از عمق جان و صمیم قلب بوده است.

رحیم عصفوری با بیان این‌که کاری که مهرانه زنجان انجام داده است در کل کشور نظیر ندارد، عنوان کرد: از آنجائی که رسالت اصلی مهرانه کاستن درد و رنج بیماران مبتلا به سرطان و ارائه کمک‌های مالی در حوزه درمان و حتی اسکان آنان است باید از بانیان و مسببان این حرکت تقدیر و تشکر کرد.

عصفوری با بیان این‌که در مهرانه آرامش و امنیت وصف‌نکردنی حاکم است ضمن تأکید بر لزوم ورود مهرانه به فاز تشخیص اولیه سرطان قول مساعد داد تا اراضی درخواستی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان که به توسعه فضای سبز اختصاص خواهد یافت را از معاونت عمرانی استانداری و اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان پیگیری کند.
آخرین اخبار