• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اظهارات مدیرعامل مهرانه در مراسم قرعه‌کشی چهارمین دوره جام فوتسال این انجمن

اظهارات مدیرعامل مهرانه در مراسم قرعه‌کشی چهارمین دوره جام فوتسال این انجمن

مدیرعامل مهرانه:

65 درصد بیماران مبتلا به سرطان با ورزش بیگانه‌اند/ مهرانه با تمامی امکانات به نبرد با سرطان می‌رود

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان گفت: متأسفانه حدود 65 درصد بیماران مراجعه‌کننده به مهرانه با ورزش بیگانه‌اند در نتیجه ما در تلاشیم تا ورزش همگانی را در بین مردم استان زنجان نهادینه کنیم.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مدیرعامل مهرانه در مراسم قرعه‌کشی چهارمین دوره جام فوتسال این انجمن با بیان این‌که ما موظفیم اجازه ندهیم تا اتفاق ناخوشایندی که برای افتخارات ورزش کشور نظیر حجازی، معصومی و مظلومی افتاد تکرار شود، بیماری سرطان را یک مسئله جدی دانست.

مهندس اصغر وثوق با بیان این‌که مهرانه در حوزه قهرمان‌پروری هیچ گونه رسالت و برنامه‌ای ندارد، تصریح کرد: البته مسئولان ذی‌ربط این مجموعه با هدف ترویج فرهنگ ورزش و ارتقاء سطح سلامت جامعه و با رویکرد جدیدی با جدیت مباحث مربوط به ورزش را پیگیری می‌کنند.

مهندس وثوق مهرانه و دسته حسینه اعظم زنجان را افتخاری بزرگ برای مردم زنجان دانست و تأکید کرد که انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با تمامی ابزار و امکانات با بیماری سرطان مقابله خواهد کرد.

وی با ذکر این مطلب که " چرا باید فوتسال ما لیگ برتر نداشته باشد" ادامه داد: زنجانی توانمند و صاحب فکر و اندیشه است و می‌تواند به این موضوع جامه عمل بپوشاند.

مدیرعامل مهرانه با اعلام این‌که "سرطان هر چه بزرگ باشد زنجانی‌ها از آن بزرگترند" با ابراز تأسف گفت: متأسفانه حدود 65 درصد بیماران مراجعه‌کننده به مهرانه با ورزش بیگانه‌اند در نتیجه ما در تلاشیم تا ورزش همگانی را در بین مردم استان زنجان نهادینه کنیم.
آخرین اخبار