• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بازدید مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی زنجان و پرسنل این سازمان از کلینیک تخصصی مهرانه

مدیرعامل مهرانه: خدمات درمانی مهرانه شامل حال تمامی بیماران اعم از نیازمند و غنی می‌شود

بازدید مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی زنجان و پرسنل این سازمان از کلینیک تخصصی مهرانه

مدیرعامل مهرانه:

خدمات درمانی مهرانه شامل حال تمامی بیماران اعم از نیازمند و غنی می‌شود

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با اعلام این‌که خدمات درمانی مهرانه شامل حال تمامی بیماران اعم از نیازمند و غنی می‌شود، گفت: این انجمن در راستای عمل به رسالت‌های خود بدون هیچ چشم‌داشتی خدمات درمانی رایگان را به بیماران ارائه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مدیرعامل مهرانه در بازدید مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی زنجان از کلینیک تخصصی این انجمن با اعلام این‌که مهرانه با کمک خیران خود درصدد است تا تمامی بیماران نیازمند و غنی را تحت پوشش حمایت‌های خود قرار دهد، اظهار کرد: طبق رسالت مهرانه هیچ بیمار زنجانی به دلیل بی‌پولی و نداری از خدمات رایگان دارو و درمان این انجمن بی‌بهره نخواهد شد.

مهندس اصغر وثوق با اشاره به خدمات رایگان مهرانه به تمامی بیماران سراسر کشور در مرکز رادیوتراپی این انجمن عنوان کرد: بنای مهرانه با هدف کاهش درد و رنج بیماران و خانواده‌های آنان گذاشته شده است و این انجمن در سایه خداوند و مساعدت‌ها و حمایت‌های خیران زنجانی خود را ملزم به ارائه خدمات به بیماران تحت پوشش می‌داند.

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه نیز در این مراسم با اشاره به اشیاء قیمتی اهداء شده از سوی خیران به این انجمن خاطرنشان کرد: مهرانه این اشیاء را نیز در محل تعبیه شده واقع در مرکز رادیوتراپی این انجمن در معرض دید عموم گذاشته است.

سجاد یگانه با اشاره به هزینه‌های سرسام‌آور برای طی کردن پروسه درمان بیماری سرطان اعلام کرد: 80 هزار خیر زنجانی در حال حاضر مهرانه را در پیمودن مسیر خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به سرطان یاری و حمایت می‌کنند که این مهم بسیار دلگرم‌کننده است.

آخرین اخبار