• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

دفتر مهرانه در شهرستان تکاب به طور رسمی آغاز به کار کرد

با انتخاب اعضای هیئت اجرائی/ دفتر مهرانه در شهرستان تکاب به طور رسمی آغاز به کار کرد

با انتخاب اعضای هیئت اجرائی/
دفتر مهرانه در شهرستان تکاب به طور رسمی آغاز به کار کرد

دفتر مهرانه در "تکاب " استان آذربایجان غربی، روز پنجشنبه 23 دی ماه با انتخاب اعضای هیئت اجرایی با هداف ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به سرطان به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، در این مراسم که اصغر وثوق، مدیرعامل، جواد گرانمایه، مسئول کلینیک تخصصی، بهروز کاوندی، مسئول کمیته شهرستان و خانم گرانمایه، مسئول کمیته بانوان و جمعی از خیران شهرستان تکاب نیز حضور داشتند اعضای هیئت اجرایی متشکل از 7 عضو اصلی، 2 عضو علی البدل و 2 بازرس اعم از اصلی و علی البدل انتخاب شدند.

اعضای هیئت اجرایی توسط مجمع شورای مشورتی شهرستان و از طریق انتخابات با اکثریت آراء انتخاب می‌شوند و مدت مسئولیت اعضای این هیئت 2 سال می‌باشد.

تشکیل جلسات مرتب جهت بررسی مسائل دفتر منطقه، بررسی و تصویب موضوعات مطروحه و پیشنهادات کارگروه‌ها در چارچوب اساسنامه انجمن، نظارت بر حسن اجرای فعالیت کارگروه‌ها، حضور و عضویت یک نفر از اعضای هیئت اجرایی در کارگروه 6 گانه از جمله اختیارات هیئت اجرایی است.

لازم به ذکر است در این مراسم که در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تکاب برگزار شد یکی از خیران این دفتر در اقدامی خداپسندانه هدیه نقدی 20 میلیون تومانی به بیماران مبتلا به سرطان مهرانه اهداء کرد.
آخرین اخبار