• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اظهارات مدیرعامل مهرانه در بازدید فرمانده انتظامی استان زنجان از کلینیک تخصصی این انجمن

مدیرعامل مهرانه: خدمات مهرانه در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه است

مدیرعامل مهرانه:
خدمات مهرانه در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه است

مدیرعامل مهرانه با بیان این‌که در حال حاضر نیز با فعالیت‌های خود در صددیم تا در کاهش و حتی از بین بردن آسیب‌های اجتماعی استان و حتی کشور مؤثر واقع شویم، گفت: فقر و نداری از جمله مواردی است که اگر برای آن چاره‌ای اندیشیده نشود سبب بروز آسیب‌های اجتماعی در جوامع می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مدیرعامل مهرانه در بازدید فرمانده انتظامی استان زنجان و سایر مسئولان این مجموعه از کلینیک تخصصی این انجمن اظهار کرد: مهرانه نه تنها یک مرکز پزشکی بلکه یک مرکز فرهنگی نیز می‌باشد. 

مهندس اصغر وثوق با بیان این‌که در حال حاضر نیز با فعالیت‌های خود در صددیم تا در کاهش و حتی از بین بردن آسیب‌های اجتماعی استان و حتی کشور مؤثر واقع شویم، اعلام کرد: فقر و نداری از جمله مواردی است که اگر برای آن چاره‌ای اندیشیده نشود سبب بروز آسیب‌های اجتماعی در جوامع می‌شود.

مهندس وثوق با عنوان این‌که "خیران و بنیانگذاران مهرانه بر اساس اعتقادات و نه احساسات این مجموعه را بنا کرده‌اند" مهرانه را نماد توانمندی‌های مردم زنجان دانست.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحومه ربابه صادقی یکی از خیران مهرانه که خود نیز مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز بود، تصریح کرد: مهرانه به چنین خیران نیک‌اندیش و معتقدی به خود می‌بالد و آن‌ها را مایه سرافرازی زنجان و زنجانی می‌داند.

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه نیز در این بازدید ورود به حوزه آموزش و پیشگیری را بسیار مهم‌تر از ورود به حوزه درمان بیماران مبتلا به سرطان دانست و خاطرنشان کرد: مهرانه برنامه‌های حوزه پیشگیری را در 4 زمینه ترویج تولید و مصرف غذای سالم، توزیع میان وعده غذایی سالم در مدارس و ارائه خدمات آموزشی به دانش‌آموزان مقاطع ابتدائی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای بانوان و نهادینه کردن ورزش همگانی در بین شهروندان را با جدیت پیگیری می‌کند.

مهندس جواد گرانمایه با اشاره به بهره‌مندی 14 هزار دانش‌آموز از خدمات آموزش و پیشگیری مهرانه گفت: در راستای همکاری با دستگاه‌های ذی‌ربط نظیر سازمان جهاد کشاورزی، مهرانه در حوزه تولید غذای سالم نظارت می‌کند.
آخرین اخبار