• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بیش از 10 هزار شهروند زنجانی از خدمات آموزش و پیشگیری مهرانه بهره‌مند می‌شوند

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه: بیش از 10 هزار شهروند زنجانی از خدمات آموزش و پیشگیری مهرانه بهره‌مند می‌شوند

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه:


بیش از 10 هزار شهروند زنجانی از خدمات آموزش و پیشگیری مهرانه بهره‌مند می‌شوند


مسئول کلینیک تخصصی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با اشاره به ارائه خدمات آموزشی با هدف پیشگیری از ابتلا به سرطان به 4 هزار شهروند در سال 94 از هدف‌گذاری این انجمن برای بهره‌مندی بیش از 10 هزار نفر از خدمات مهرانه در سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با اشاره به هزینه‌های بالا و گزاف درمان بیماری سرطان اظهار کرد: انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان در تلاش است تا در کنار ارائه خدمات درمانی به بیماران تحت پوشش، آموزش و پیشگیری را در دستور کار قرار دهد.

مهندس جواد گرانمایه توجه به تغذیه سالم و توزیع آن در مدارس تحت عنوان میاون‌وعده‌های سالم، ترویج ورزش همگانی در بین مردم، پرهیز از استعمال سیگار و دخانیات را از برنامه‌های حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان مهرانه اعلام کرد.

مهندس گرانمایه ادامه داد: علاوه بر برنامه‌های یاد شده، ارائه خدمات آموزشی به اقشار مختلف مردم و شهروندان در قالب برپایی کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی از جمله اهداف مسئولان، بنیانگذاران و دست‌اندرکاران این مجموعه است.

وی با اشاره به ارائه خدمات آموزشی با هدف پیشگیری از ابتلا به سرطان به 4 هزار شهروند زنجانی در سال 94 از هدف‌گذاری مهرانه برای بهره‌مندی بیش از 10 هزار نفر از خدمات مهرانه در سال جاری خبر داد.
آخرین اخبار