• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

تیم‌های ورزشی زنجان توان حضور در لیگ‌های برتر کشوری را دارند/ تأکید بر توجه مسئولان زنجان به تقویت ورزش قهرمانی

مدیرعامل مهرانه: تیم‌های ورزشی زنجان توان حضور در لیگ‌های برتر کشوری را دارند/ تأکید بر توجه مسئولان زنجان به تقویت ورزش قهرمانی

مدیرعامل مهرانه:

تیم‌های ورزشی زنجان توان حضور در لیگ‌های برتر کشوری را دارند/ تأکید بر توجه مسئولان زنجان به تقویت ورزش قهرمانی 

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان گفت: وقتی می‌توان انجمن مهرانه‌ای به بزرگی مجموعه امروز داشت، به طور قطع می‌توانیم با توانمندی موجود یک تیم هم در لیگ‌های برتر در رشته‌های مختلفی چون هندبال، فوتسال، فوتبال و غیره هم داشته باشیم. 

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهندس اصغر وثوق در آئین افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام مهرانه که در سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، بر لزوم توجه جدی مسئولان به ورزش قهرمانی در شهر و استان تأکید کرد.

مهندس وثوق با بیان اینکه استان زنجان در لیگ‌های برتر و در بخش‌های تیمی هیچ نماینده ورزشی ندارد، عنوان کرد: استان زنجان  با توجه به پتانسیل و ظرفیت بالایی که دارد می‌تواند در لیگ‌های برتر معتبر کشور تیم‌داری کرده و نماینده شایسته‌ای داشته باشد. 

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان اعلام کرد: وقتی می‌توان انجمن مهرانه‌ای به بزرگی مجموعه امروز داشت، به طور قطع می‌توان با توانمندی موجود یک تیم هم در لیگ‌های برتر در رشته‌های مختلفی چون هندبال، فوتسال، فوتبال و غیره هم داشته باشیم. 


بنیانگذار مهرانه با بیان این‌که انجمن خیریه مهرانه با وجود اعضای خود نفس می‌کشد، ادامه داد: اگر چهره‌های بزرگ ورزشی داشته باشیم به یقین می‌توان کارهای بسیار بزرگ نیز انجام داد. 


وی با بیان این‌که مهربانی و مهرورزی دین و آئین نمی‌شناسد، تصریح کرد: کریستیانو رونالدو بازیکن بزرگ فوتبال جهان با وجود اینکه مسلمان نیست به کودکان حلب در بازسازی این شهر قول‌های مساعدی داده و با درد آنها ابراز همدردی کرده است که بسیار ارزشمند است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این مراسم ضمن تأکید بر لزوم توسعه فضای ورزشی در زنجان   ابراز کزد: باید با همت مسؤولان و خیرین استان زنجان سرانه و فضای ورزشی را در استان زنجان توسعه دهیم. 


ارسلان حسینی با اعلام این‌که انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان نگاه مطلوب و اخلاقی و انسانی به واژه انسانیت دارد بر نقش بسیار مهم ورزش بر سلامت افراد و جامعه تأکید کرد.

حسینی با اشاره به سخنان مدیرعامل انجمن مهرانه در رابطه با داشتن تیم ورزشی و فوتبال در لیگ‌های معتبر کشور نیز گفت: خوشبختانه زنجان دارای قهرمانان خوبی در عرصه‌های جهانی و آسیایی و ملی است.



مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ضمن تأکید بر بکارگیری پتانسیل‌های سازمان‌های مردم‌نهاد برای شکوفایی ورزش خاطرنشان کرد: خیرین ورزشی در استان می‌توانند همچون انجمن‌های مهرانه و یا مؤسسه خیریه روزبه برای توسعه ورزش همکاری کنند تا شاهد افزایش موفقیت روز افزون در رشته‌های مختلف ورزشی در استان زنجان باشیم. 

در آیین افتتاح چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام مهرانه علی وقف‌چی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، حبیب یگانه، شهردار، رسول بیات، فرماندار، ارسلان حسینی و جمعی از خیران و دست‌اندارکاران مهرانه و مسئولان انتظامی، دانشگاهی و شهرستانی حضور داشتند.


یادآوری می‌شود این دوره از مسابقات جام فوتسال مهرانه با حضور 19 تیم در چهار گروه که سه گروه پنج تیمی و یک گروه چهار تیمی است در سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد.


طبق گروه‌بندی انجام شده در گروه نخست مسابقات تیم‌های دانشگاه زنجان، شهرداری منطقه 3، ثبت اسناد، تیپ 216 زرهی و نیروی انتظامی و در گروه دوم نیز به ترتیب تیم‌های فوتسال دادگستری، بانک مسکن، انجمن خیریه مهرانه و دانشگاه پیام نور حضور خواهند داشت. 


در گروه سوم مسابقات فوتسال جام مهرانه تیم‌های فوتسال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک مهر اقتصاد، گروه عسگریه(سپاه)، بانک تجارت و دادسرا و تیم‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی، اداره کل ورزش و جوانان، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بانک قوامین و آب و فاضلاب روستائی در گروه چهارم قرار دارند. 


چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام مهرانه تا 10 بهمن‌ماه سال 95 با حضور تیم‌های ادارات استان زنجان در سالن مجموعه ورزشی 6 هزار نفری انقلاب زنجان برگزار می‌شود.

انجمن خیریه مهرانه در حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان ترویج ورزش همگانی، توزیع میان وعده سالم در مدارس و ارائه خدمات آموزشی به دانش‌آموزان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در واحد پیشگیری مهرانه و در نهایت جلوگیری از استعمال سیگار و دخانیات را با جدیت پیگیری می‌کند.
آخرین اخبار