• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگوی اختصاصی با مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان: مهرانه با همراهی اقشار مختلف مردم از تمام سطوح اجتماعی جامعه شکل گرفته است

گفت‌وگوی اختصاصی با مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان:

مهرانه با همراهی اقشار مختلف مردم از تمام سطوح اجتماعی جامعه شکل گرفته است

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان مهرانه را حاصل یک کار تیمی و گروهی دانست و گفت: مهرانه با همراهی تنگاتگ اقشار مختلف مردم از تمام سطوح اجتماعی جامعه شکل گرفته و این مهم یکی از رازهای موفقیت این مجموعه است.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان در بازدید از کلینیک تخصصی این انجمن در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه با عنوان "بسیار خرسندم که در این مجموعه عظیم که حاصل عشق و ایمان بوده حضور یافته‌ام" خدمات انجام گرفته در راستای ارائه خدمات باکیفیت و رایگان در مرکز رادیوتراپی مهرانه را ارزشمند دانست.

دکتر جمال ارشدی با بیان این‌که سازمان‌های مردم نهاد تشکل غیرسیاسی، غیرانتفاعی و غیردولتی است، تصریح کرد: معتقدم سازمان‌های مردم‌نهاد نه بازوهای اجرائی دولت بلکه قدرت اجرائی دولت‌اند.

دکتر ارشدی ضمن تأکید بر لزوم کاهش آسیب‌های اجتماعی با همکاری سازمان‌های مردم نهاد خاطرنشان کرد: معتقدم مسئولان و دست‌اندرکاران مجموعه مهرانه با همراهی خیران خود در کاهش آسیب‌های اجتماعی در کنار دولت به نقش اثربخش خود عمل کرده‌اند.

این مقام مسئول مهرانه را حاصل یک کار تیمی و گروهی دانست و ادامه داد: مهرانه با همراهی تنگاتگ اقشار مختلف از تمام سطوح اجتماعی جامعه شکل گرفته است و این مهم یکی از رازهای موفقیت این مجموعه است.

دکتر ارشدی نقش سازمان‌های مردم نهاد در تحقق اهداف مربوط به تمامی حوزه‌ها از جمله حوزه اجتماعی را بی‌بدیل عنوان کرد و از تشکل‌های مردمی فعال در استان زنجان نظیر مهرانه به جهت ارائه خدمات با کیفیت به بیماران بدون هیچ چشم‌داشتی تقدیر کرد.
آخرین اخبار