• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

دروازه توسعه استان زنجان باید از مهرانه عبور کند

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه: دروازه توسعه استان زنجان باید از مهرانه عبور کند

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه:

دروازه توسعه استان زنجان باید از مهرانه عبور کند

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با اشاره به چشم‌اندازهای تبیین شده توسط مسئولان و دست‌اندرکاران انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان گفت: بنیانگذاران و دست‌اندرکاران مهرانه در تلاشند تا در راستای ارائه خدمات رایگان و باکیفیت به بیماران و مراجعه‌کنندگان کاری کنند تا دروازه توسعه زنجان از این مجموعه بگذرد.

به گزارش انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با اعلام این‌که مسئولان این مجموعه در تلاشند تا انجمن‌هایی مشابه مهرانه در سراسر کشور تشکیل شود، ارائه خدمات به بیماران مبتلا و خانواده‌های آنان را گامی در جهت رسیدن به خیر دنیا و آخرت دانست. 

مهندس جواد گرانمایه مهرانه را حاصل نیت پاک بنیانگذاران این انجمن اعلام کرد و گفت: اگر مهرانه در تحقق برنامه‌های خود تا به امروز موفق بوده است آن را مدیون صداقتی می‌داند که در تمامی واحدهای مجموعه جاری و ساری است.

مهندس گرانمایه با اشاره به چشم‌اندازهای تبیین شده توسط مسئولان و دست‌اندرکاران انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان عنوان کرد: بنیانگذاران و دست‌اندرکاران مهرانه در تلاشند تا در راستای ارائه خدمات رایگان و باکیفیت به بیماران و مراجعه‌کنندگان کاری کنند تا دروازه توسعه زنجان از این مجموعه بگذرد.

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه ضمن تقدیر و تشکر از حدود 100 هزار خیر زنجانی تصریح کرد: مسئولان مهرانه باید امانت‌داران خوبی برای اموال نقدی و غیرنقدی مردم باشند و این موضوع در جای جای فضاهای درمانی و اسکان این مجموعه قابل مشاهده است.

مهندس گرانمایه بر لزوم ریشه‌‌ای کردن فرهنگ مهرورزی در تمامی نقاط شهری و روستایی کشور تأکید کرد و گفت: مهرانه نمادی از مهر و محبت زنجانی‌ها به تمامی مردم کشور و در یک جمله به مفهوم انسان و انسانیت است. 
آخرین اخبار