• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اظهارات نمایندگان مرکز بهداشت زنجان در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه

نماینده مرکز بهداشت شهرستان زنجان در بازدید از مهرانه: درخواست همکاری مرکز بهداشت از مهرانه برای انجام تست‌های غربالگری/ مرکز بهداشت زنجان برنامه‌های حوزه پیشگیری مهرانه را پیگیری می‌کند

نماینده مرکز بهداشت شهرستان زنجان در بازدید از مهرانه:

درخواست همکاری مرکز بهداشت از مهرانه برای انجام تست‌های غربالگری/  مرکز بهداشت زنجان برنامه‌های حوزه پیشگیری مهرانه را پیگیری می‌کند

کارشناس مسئول بیماری‌های غیرواگیر مرکز بهداشت زنجان ضمن تأکید بر لزوم همکاری همه جانبه با مهرانه به ویژه در حوزه اطلاع‌رسانی و پیشگیری از ابتلا به بیماری سرطان گفت: این مرکز موضوع انجام تست‌های غربالگری در حوزه بیماری سرطان با مشارکت و همراهی مهرانه را با جدیت پیگیری می‌کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، صفا انصاری در بازدید از کلینیک تخصصی این مجموعه در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه اظهار کرد: مرکز بهداشت شهرستان زنجان در حوزه اجرای برنامه‌های پیشگیری مهرانه آمادگی هر گونه تعاملات سازنده است.

کارشناس مسئول بیماری‌های غیرواگیر مرکز بهداشت زنجان مهرانه را مایه مباهات زنجانی‌ها دانست و تصریح کرد: این مجموعه نه تنها با مبالغ مالی خیران نیک‌اندیش، بلکه با فکر و همت عالی هیئت مدیره شکل گرفته است که بسیار قابل توجه است.

وی ضمن تأکید بر لزوم همکاری همه جانبه با مهرانه به ویژه در حوزه اطلاع‌رسانی و پیشگیری از ابتلا به بیماری سرطان گفت: این مرکز موضوع انجام تست‌های غربالگری در حوزه بیماری سرطان با مشارکت و همراهی مهرانه را با جدیت پیگیری می‌کند.

کارشناس مسئول امور داروئی مرکز بهداشت شهرستان زنجان نیز در این گفت‌وگو با اذعان به این‌که مهرانه فراتر از آنچه که شنیده بودم، است، شفافیت مالی را از ویژگی‌های بارز این انجمن دانست و گفت: تصورم این بود که مهرانه یک انجمنی با یک اتاق سه در چهار است که با هدف اخذ پول و کمک مالی از مردم زنجانی شکل گرفته است ولی با مشاهده فضاهای درمانی و اسکان نظرم کاملاً برگشت.

احمد حیدری با اعلام این‌که "مهرانه به معنای واقعی کلمه یک خیریه سنتی نیست" افزود: مردم با چشم خود مشاهده می‌کنند که کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به این مجموعه در کدام بخش و واحد مورد استفاده قرار می‌گیرد در نتیجه برای همکاری با مهرانه‌ای‌ها پیشقدم می‌شوند.
آخرین اخبار