• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گزارش بازدید مدیرعامل جامعه معلولین استان زنجان و جمعی از خیران و اعضای این مجموعه از کلینیک تخصصی مهرانه

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه: مهرانه پذیرای همشهریان زنجانی برای بازدید از فضاهای درمانی و رفاهی این مجموعه است

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه:

مهرانه پذیرای همشهریان زنجانی برای بازدید از فضاهای درمانی و رفاهی این مجموعه است

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه از همشهریان زنجانی و تمامی اقشار دعوت کرد تا برای بازدید از فضاهای درمانی و رفاهی این مجموعه در کلینیک تخصصی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان حضور یابند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، سجاد یگانه در بازدید مدیرعامل جامعه معلولین استان زنجان و جمعی از خیران و اعضای این مجموعه با اشاره به صرف هزینه حدود 5 میلیارد تومان برای هر یک از دو دستگاه رادیوتراپی توسط خیران زنجانی اظهار کرد: در حال حاضر روزانه به طور متوسط 400 خیر در دفاتر این انجمن امورات مربوطه را اداره می‌کنند که حاکی از جریان تفکر مهرورزی در بین دست‌اندرکاران و خیران و نیک‌اندیشان است.
 
یگانه ضمن گرامیداشت یاد مرحومه ربابه صادقی، خیر مهرانه که از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز بود، خاطرنشان کرد: مهرانه‌ای‌ها هیچ‌گاه مادر معنوی خود را فراموش نخواهد کرد.

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه با عنوان این‌که انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان در روزهای پنجشنبه و جمعه پذیرای همشهریان برای مشاهده نتیجه خیراتشان است، گفت: از همشهریان زنجانی و تمامی اقشار دعوت می‌شود تا پس از اعلام وقت قبلی و هماهنگی با واحد منابع انسانی مهرانه برای بازدید از فضاهای درمانی و رفاهی این مجموعه در کلینیک تخصصی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان حضور یابند.

یگانه با تأکید بر این‌که مهرانه بابت دعوت از همشهریان و ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان به هیچ عنوان انتظار دریافت کمک مالی از این عزیزان را ندارد، ادامه داد: واحد منابع انسانی مهرانه در دفتر مرکزی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان در انصاریه، بوستان هفتم، تقاطع بوعلی واقع شده است که علاقمندان برای بازدید می‌توانند در طول هفته با شماره تلفن 15-33781912 داخلی 128 تماس حاصل فرمایند.

در پایان این بازدید یکی از خیران این مجموعه با بیان این‌که مهرانه با همدلی و همکاری جدی خیران و بنیانگذاران شکل گرفته است، ابراز کرد: دعای خیر بیماران مبتلا به سرطان و خانواده‌های آنان بدرقه خیران و مسببان تأسیس این مجموعه است.
آخرین اخبار