• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اظهارات مدیرعامل جامعه معلولین استان زنجان در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه

مدیرعامل جامعه معلولین استان زنجان: مهرانه؛ نمادی از "خواستن" و "توانستن" ایرانی‌هاست

مدیرعامل جامعه معلولین استان زنجان:

مهرانه؛ نمادی از "خواستن" و "توانستن" ایرانی‌هاست

مدیرعامل جامعه معلولین استان زنجان مهرانه را نمادی از "خواستن" و "توانستن" ایرانی‌ها دانست و گفت: زنجانی‌ها با پشتکار و همت والای خود به درستی به این واژه‌ها معنای حقیقی بخشیدند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهدی قنبری‌موحد در بازدید از کلینیک تخصصی این انجمن در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه با اشاره به فضای ساختمانی مناسب طراحی شده برای تمامی افراد اعم از معلول و سالم این مجموعه اظهار کرد: خوشبختانه در کلینیک تخصصی مهرانه معلولان حاضر از ابتدای ورود به محوطه کلینیک تا درب ورودی مرکز رادیوتراپی حتی یک سانت اختلاف سطح مواجه نشدند که جای تشکر از متخصصان، مهندسان و مسئولان ذی‌ربط این مجموعه دارد.

مدیرعامل جامعه معلولین استان زنجان مهرانه را حاصل پشتکار مردم خیر زنجان دانست و عنوان کرد: این مجموعه حاکی از این است که به صورت گروهی و دسته‌جمعی می‌توان کارهای بزرگی کرد که آیندگان به ما افتخار کنند.

قنبری‌موحد مهرانه را نمادی از "خواستن" و "توانستن" ایرانی‌ها دانست و گفت: زنجانی‌ها با پشتکار و همت والای خود به درستی به این واژه‌ها معنای حقیقی بخشیدند.

وی مهرانه را الگویی برای تمامی سازمان‌های مردم‌نهاد مطرح و برای مسئولان، دست‌اندرکاران و بنیانگذاران این مجموعه آرزوی موفقیت کرد.
آخرین اخبار