• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگوی اختصاصی با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان و بازیکن تیم فوتسال مهرانه در چهارمین دوره از مسابقات جام این انجمن

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان به عنوان بازیکن تیم فوتسال مهرانه پیشنهاد کرد: جام فوتسال مهرانه برای دوره‌های آتی در سطح ملی برگزار شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان به عنوان بازیکن تیم فوتسال مهرانه پیشنهاد کرد:

جام فوتسال مهرانه برای دوره‌های آتی در سطح ملی برگزار شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اعلام این‌که باید شور زنجانی را در میادین ورزشی در سطح ملی به نمایش بگذاریم پیشنهاد کرد تا جام فوتسال مهرانه برای دوره‌های آتی در سطح ملی برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، امیرعلی نیک‌بخش در روزهای پایانی  چهارمین دوره از برگزاری جام فوتسال این انجمن در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه با اشاره به این‌که خوشبختانه سطح مسابقات سال به سال ارتقاء می‌یابد، اظهار کرد: سلامتی از دستاوردهای مهم مسابقات و برنامه‌های ورزشی است که در شادابی و طول عمر انسان‌ها تأثیر مثبتی دارد.

این بازیکن تیم فوتسال مهرانه که در چهار دوره متوالی مسابقات فوتسال جام مهرانه حضور دارد، تصریح کرد: معتقدم هر چه تمرین ورزشی در ابعاد مختلف به عنوان یک ارزش محسوب شود بزرگترین دستاورد است.

نیک‌بخش که در حال حاضر مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان نیز هست صبوری، عزت نفس و شادابی را از نتایج مؤثر ورزش دانست و به حضور خود به عنوان یک بازیکن در تیم فوتسال مهرانه افتخار کرد. 

وی با اعلام این‌که شور زنجانی را در میادین ورزشی در سطح ملی به نمایش بگذاریم پیشنهاد کرد تا جام فوتسال مهرانه برای دوره‌های آتی در سطح ملی برگزار شود.
آخرین اخبار