• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگوی اختصاصی با سرپرست تیم فوتسال دادگستری زنجان در چهارمین دوره از مسابقات جام مهرانه

سرپرست تیم فوتسال دادگستری زنجان مطرح کرد: تأکید بر توجه مسئولان ورزشی استان به برنامه‌های "سلامت‌محور" مهرانه

سرپرست تیم فوتسال دادگستری زنجان مطرح کرد:

تأکید بر توجه مسئولان ورزشی استان به برنامه‌های "سلامت‌محور" مهرانه

سرپرست تیم فوتسال دادگستری زنجان گفت: مسئولان ذی‌ربط اعم از هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان باید به فوتسال جام مهرانه توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که در کنار ترویج فرهنگ ورزش، این حرکت یک پشتوانه معنوی دارد.


به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، کریم بیگدلی در روزهای پایانی  چهارمین دوره از برگزاری جام فوتسال این انجمن در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه کیفیت این دوره از مسابقات را بسیار مطلوب گزارش کرد و افزود: تیم فوتسال دادگستری در چهارمین دوره پیاپی از مسابقات جام مهرانه شرکت کرده است. 

بیگدلی با بیان این‌که در دوره اول از مسابقات جام فوتسال مهرانه در بازی فینال تیم دوم شدیم، سال‌های‌ بعدی آن هم یک دوره تیم اخلاق شدیم، گفت: سال گذشته متأسفانه نتوانستیم در دور گروهی صعود کنیم. تاکنون هم در چهارمین دوره از مسابقات جام فوتسال مهرانه به مرحله ماقبل فینال رسیدیم پس از این یک بازی در روز دوشنبه با تیم شهرداری داریم که اگر به بازی برد برسیم به بازی فینال می‌رویم و اگر بازی را واگذار کنیم به بازی رده‌بندی دست می‌یابیم.

وی با اعلام این‌که چهارمین دوره از مسابقات جام فوتسال مهرانه خوشبختانه به ثبات خوبی رسیده است، عنوان کرد: نخستین بار بود که قبل از قرعه‌کشی تیم‌ها، آئین‌نامه مسابقات تدوین شده بود که حاکی از برنامه‌ریزی مطلوب دست‌اندرکاران چهارمین دوره از مسابقات فوتسال جام مهرانه است.

سرپرست تیم فوتسال دادگستری زنجان ادامه داد: مسئولان ذی‌ربط اعم از هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان باید به فوتسال جام مهرانه توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که در کنار ترویج فرهنگ ورزش، این حرکت یک پشتوانه معنوی دارد.

بیگدلی در مورد استاندارد زمین در نظر گرفته شده برای برگزاری چهارمین دوره از مسابقات جام فوتسال مهرانه خاطرنشان کرد: این زمین مناسب مسابقات بسکتبال است. سال قبل سالن ولایت دادگستری بود که مورد رضایت تمامی تیم‌ها بود. انتظار می‌رود برای سال آینده محل بازی‌ها هم دارای کیفیت مطلوبی باشد.
آخرین اخبار