• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگوی اختصاصی با سرمربی تیم فوتسال شهرداری منطقه 3 زنجان در چهارمین دوره از مسابقات جام مهرانه

سرمربی تیم فوتسال شهرداری منطقه 3 زنجان: دستگاه‌های اجرائی استان با الگوگیری ازمهرانه، بانی رویدادهای ورزشی در زنجان باشند

سرمربی تیم فوتسال شهرداری منطقه 3 زنجان:

دستگاه‌های اجرائی استان با الگوگیری ازمهرانه، بانی رویدادهای ورزشی در زنجان باشند

سرمربی تیم فوتسال شهرداری منطقه 3 زنجان ضمن تأکید بر الگوگیری دستگاه‌های اجرائی و سایر نهادها از حرکت ورزشی و فرهنگ‌ساز مهرانه گفت: امیدواریم ادارات دیگر استان بانی چنین رویدادهای ورزشی باشند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، رضا نجفی ضمن گرامیداشت یاد شهدای پلاسکو در روزهای پایانی چهارمین دوره از برگزاری جام فوتسال این انجمن در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه اظهار کرد: خوشبختانه در 4 دوره مسابقات فوتسال جام مهرانه شرکت داشته‌ام، این دوره از مسابقات به لحاظ کیفیت با همت واحد ورزش این انجمن مطلوب بوده است.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری منطقه 3 زنجان با بیان این‌که امیدواریم با همت مسئولان استانی و مرکز استان سال به سال بهتر از قبل برگزار گردد، تصریح کرد: این دوره از مسابقات جام فوتسال مهرانه با حضور 19 تیم در چهار گروه که سه گروه پنج تیمی و یک گروه چهار تیمی بود در سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.


وی ادامه داد: طبق گروه‌بندی انجام شده شهرداری منطقه 3 به همراه تیم‌های دانشگاه زنجان، ثبت اسناد، تیپ 216 زرهی و نیروی انتظامی در گروه نخست مسابقات قرار گرفت.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری منطقه 3 زنجان با اشاره به دستاوردهای این تیم در مقابل تیم‌های حریف عنوان کرد: معتقدیم نتیجه بازی مهم نیست، مهم این است که با صمیمت و عشق به همنوع و در راستای گام برداشتن در مسیر اهداف مهرانه در کنار هم قرار گرفته‌ایم.

نجفی ضمن تأکید بر الگوگیری دستگاه‌های اجرائی و سایر نهادها از حرکت ورزشی و فرهنگ‌ساز مهرانه گفت: امیدواریم ادارات دیگر بانی چنین رویدادهای ورزشی باشند.
آخرین اخبار