• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگوی اختصاصی با مربی، سرپرست و بازیکن تیم فوتسال عسگریه سپاه زنجان در چهارمین دوره از مسابقات جام مهرانه

مربی تیم فوتسال عسگریه سپاه زنجان: سطح آمادگی تیم‌های شرکت‌کننده در چهارمین دوره جام فوتسال مهرانه بالا بود

مربی تیم فوتسال عسگریه سپاه زنجان:

سطح آمادگی تیم‌های شرکت‌کننده در چهارمین دوره جام فوتسال مهرانه بالا بود

مربی، سرپرست و بازیکن تیم فوتسال عسگریه سپاه زنجان با ابراز این‌که به لحاظ کمی و کیفی تیم‌های شرکت کننده در شرایط مطلوبی قرار دارند، گفت: دو سوم ادارات شهرستان زنجان در این دوره شرکت کردند، علاوه بر آن حضور جوانان در این دوره از مسابقات بسیار چشمگیر است که این مهم در کیفیت برگزاری مسابقات فوتسال جام مهرانه تأثیر مثبتی خواهد گذاشت.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، محسن بیگدلی در روزهای پایانی  چهارمین دوره از برگزاری جام فوتسال این انجمن در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه با بیان این‌که تیم عسگریه سپاه زنجان به نمایندگی از تیم‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان زنجان در این دوره از مسابقات شرکت کرد، اظهار کرد: این دوره نخستین تجربه تیم عسگریه برای حضور در چهارمین دوره از مسابقات جام فوتسال مهرانه بود.

مربی، سرپرست و بازیکن تیم فوتسال عسگریه سپاه زنجان با ابراز این‌که به لحاظ کمی و کیفی تیم‌های شرکت کننده در شرایط مطلوبی قرار دارند، عنوان کرد: دو سوم ادارات شهرستان زنجان در این دوره شرکت کردند، علاوه بر آن حضور جوانان در این دوره از مسابقات بسیار چشمگیر است که این مهم در کیفیت برگزاری مسابقات فوتسال جام مهرانه تأثیر مثبتی خواهد گذاشت.

بیگدلی ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران این دوره از مسابقات جام فوتسال مهرانه تصریح کرد: از نظر برنامه‌ریزی می‌توانست بهتر از این باشد، این سالن برای مسابقات بسکتبال تعبیه شده است. کف زمین لیز بوده و هر لحظه ممکن است اتفاقات ناگواری برای بازیکنان تیم‌ها بیفتد. 

وی ادامه داد: عمده بازیکنان کارمند هستند و با توجه به سطح سنی بالا و عدم ورزیده بودن ضروری است تا در زمین استاندارد مسابقات فوتسال برگزار شود.

مربی، سرپرست و بازیکن تیم فوتسال عسگریه سپاه زنجان که تیمش جزو 8 تیم برتر از چهارمین دوره از مسابقات جام فوتسال مهرانه بوده است، افزود: با وجود تلاش‌های تک تک بازیکنانمان متأسفانه نتوانستیم جزو 4 تیم برتر شویم.

بیگدلی اطلاع‌رسانی و تبلیغات برای برگزاری چهارمین دوره از مسابقات فوتسال جام مهرانه را مطلوب دانست و از مسئولان حوزه پیشگیری انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان به دلیل حضور در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات قدردانی کرد.
آخرین اخبار