• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

اجرای نمایش "مار سیاه" برای بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان و بهبودیافتگان

با همت هنرمندان زنجانی و کمیته مددکاری مهرانه برگزار شد/ اجرای نمایش "مار سیاه" برای بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان و بهبودیافتگان

اجرای نمایش "مار سیاه" برای بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان و بهبودیافتگان

با همت هنرمندان زنجانی و کمیته مددکاری مهرانه برگزار شد/

اجرای نمایش "مار سیاه" برای بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان و بهبودیافتگان

هنرمندان نمایش "مار سیاه" به کارگردانی مشهود ابراهیم‌خانی در راستای نشاندن لبخند شادی بر لب‌های بیماران مبتلا به سرطان و بهبودیافتگان انجمن خیریه مهرانه اثر هنری خود را بدون هیچ چشم‌داشتی به عنوان کادو تقدیم آنان کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، این نمایش که با همت کمیته مددکاری مهرانه در سالن فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار گردید با استقبال تماشاگران و علاقمندان به هنر همراه شد.

ملیحه قدیمی، مسئول کمیته مددکاری مهرانه در ابتدای مراسم ضمن قدردانی از حضور بیماران و خانواده‌های آنان بر لزوم ارائه خدمات به بیماران هدف در چارچوب وظایف تعیین شده این انجمن تأکید کرد.

کارگردان نمایش "مار سیاه" پس از اتمام این نمایش هنری در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه با اشاره به علاقمندی‌هایش به رسالت‌ها و فعالیت‌های انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان عنوان کرد: من بر خود وظیفه می‌دانم که به عنوان یک انسان برای کاهش درد و  رنج بیماران مبتلا به سرطان و خانواده‌های آنان گام بردارم. من یک هنرمندم تصمیم گرفتم با عوامل بازی خود اجرای رایگان نمایش مار سیاه برای این دسته از افراد را به عنوان کادو در سالن فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار کنم تا برای یک و نیم ساعتم که شده است لبخند بر روی لب‌های بیماران بنشیند.

مشهود ابراهیم‌خانی ادامه داد: این نمایش کاملاً به زبان فارسی تنظیم و تهیه شده است ولی ترجیح داده شد به دلیل اجرای آن در زنجان و جذابیت بیش‌تر از برخی واژه‌ها و اصطلاحات تورکی توسط هنرمندان استفاده شود.


ابراهیم‌خانی با بیان این‌که نمایش "مار سیاه" حاصل تلاش 4 ماهه عوامل آن بود، خاطرنشان کرد: این نمایش به مدت یک هفته در سطح شهر به اجرا درآمد.

وی با اعلام این‌که حساب مهرانه از تمام ارگان‌ها و دستگاه‌ها و نهادها جداست، تصریح کرد: در آخرین روز ترجیح دادیم با افتخار نمایش خود را در بین بیماران تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان و خانواده‌های آنان اجرا کنیم که خوشبختانه با استقبال این عزیزان مواجه شدیم.

کارگردان نمایش "مار سیاه" در پایان از عوامل این نمایش از جمله محبوبه نوری، شهرام یوسفی، محمدرضا محمدپور، رضا لطفی، حمید باقری، محمد فرجی، ابراهیم قهرمانی، نرگس خانمحمدی، سیما غنی‌لو و  بهزاد امیری قدردانی کرد.

 
آخرین اخبار