• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

عشق مخلوق به خالق در جای‌جای مهرانه قابل مشاهده است

مسئول گروه خط شکنان زنجان: عشق مخلوق به خالق در جای‌جای مهرانه قابل مشاهده است

مسئول گروه خط شکنان زنجان:

عشق مخلوق به خالق در جای‌جای مهرانه قابل مشاهده است

مسئول گروه خط شکنان زنجان جهاد با مال را جهاد فی سبیل‌الله دانست و گفت: مفهوم واقعی عشق انسان به خداوند متعال را به صورت پیاده می‌توان در مهرانه مشاهده کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول گروه خط شکنان زنجان در بازدید از کلینیک تخصصی این انجمن در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه با اعلام این‌که مردم خیر این شهر با نیات پاک و از عمق جان برآمده خیریه‌ای به این شکل ایجاد کرده‌اند، اظهار کرد: مفهوم واقعی عشق انسان به خداوند متعال را به صورت پیاده می‌توان در مهرانه مشاهده کرد.

حسین محمدی جهاد با مال را جهاد فی سبیل‌الله دانست، تصریح کرد: خدمت خالصانه در مهرانه حتی بالاتر از شهادت است. همه می‌دانیم جهاد با مال بسیار سخت‌تر و دشوارتر از جهاد با جان است.

محمدی حضور تک‌تک خیران در مهرانه را بسیار ارزشمند دانست و عنوان کرد: امروز به همراه فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا در این مکان حضور یافته‌ایم تا مظهر عشق الهی را در روی زمین نظاره‌گر باشیم.

وی بر لزوم اطلاع‌رسانی و تبلیغ در مورد فعالیت‌های مهرانه در حوزه فعالیت گروه خط‌شکنان تأکید کرد و افزود: جمع حاضر قول می‌دهند مبلغ خوبی برای نشر کارهای بزرگ انجام شده در مهرانه باشند.
آخرین اخبار