• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

پرونده چهارمین دوره از مسابقات فوتسال جام مهرانه در زنجان بسته شد

با اعلام اسامی تیم‌های منتخب/ پرونده چهارمین دوره از مسابقات فوتسال جام مهرانه در زنجان بسته شد

پرونده چهارمین دوره از مسابقات فوتسال جام مهرانه در زنجان بسته شد

با اعلام اسامی تیم‌های منتخب/
پرونده چهارمین دوره از مسابقات فوتسال جام مهرانه در زنجان بسته شد

تیم‌های فوتسال شهرداری منطقه 3، مدیریت درمان تأمین اجتماعی و مهرانه به ترتیب عناوین اول تا سوم را در چهارمین دوره از مسابقات فوتسال جام مهرانه در زنجان کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، آئین اختتامیه چهارمین دوره از مسابقات فوتسال جام مهرانه با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرائی استان، 19 تیم شرکت‌کننده و اقشار مختلف مردم در سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان در این مراسم ضمن قدردانی از حضور مردم در این مراسم به رسالت‌های خطیر تدوین شده در راستای ارج نهادن به مقام انسانیت در مهرانه اشاره کرد و پیگیری برنامه‌های حوزه پیشگیری از ابتلا به سرطان در کنار ارائه خدمات درمانی به بیماران را از اهداف بنیانگذاران، دست‌اندرکاران و خیران دانست.

مهندس اصغر وثوق با اشاره به فعالیت واحد پیشگیری مهرانه و ارائه خدمات آموزشی به دانش‌آموزان مدارس خاطرنشان کرد: علاوه بر این، در راستای ترویج مصرف تغذیه سالم، بسته‌های حاوی سیب و نخودوکشکش در مدارس بین محصلان توزیع می‌شود.

مهندس وثوق جلوگیری از استعمال دخانیات و سیگار، ترویج ورزش همگانی در سطح شهر و ارائه خدمات آموزشی به بانوان در قالب برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌ها را از جمله برنامه‌های مهم حوزه پیشگیری مهرانه عنوان کرد.

مسئول چهارمین دوره از مسابقات فوتسال جام مهرانه نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانفشانی‌های آتشنشانان شهید حادثه پلاسکو از حضور 19 تیم شرکت‌کننده در رده کارکنان دولت در این دوره از مسابقات قدردانی کرد و گفت: در سال 92 مسابقات با حضور 16 تیم، در سال 93 به حضور 20 تیم، در سال 94 در دو رده ادارات و آزاد با حضور 43 تیم برگزار گردید.

بهروز کاوندی ادامه داد: در چهارمین دوره از مسابقات فوتسال جام مهرانه به ترتیب تیم‌های فوتسال شهرداری منطقه 3، مدیریت درمان تأمین اجتماعی و مهرانه مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

کاوندی تصریح کرد: علاوه بر این تیم فوتسال دادگستری به عنوان تیم اخلاق انتخاب شد و بهنام محمدی توانست لقب "آقای گل" این دوره از مسابقات را دریافت نماید.

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه پلاسکو، برگزاری مسابقات فوتسال دانش‌آموزان، توزیع سئوالات مربوط به حوزه پیشگیری با همت کمیته مربوطه در مهرانه با هدف بررسی نتیجه تلاش‌های مربوط به حوزه آموزش در طول 2 سال به دانش‌آموزان مدارس و در نهایت اعطای جوایز به 30 نفر از دانش‌آموزان برگزیده این مسابقه توسط یکی از اسپانسرها در کنار اجرای گروه موسیقی و حضور تیم پارکور از شهرستان خرمدره، از برگزاری برنامه طناب‌زنی با هدف رکود شکنی و ثبت در گینس توسط هوتن شکاری، قهرمان طناب‌زنی کشور از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در آئین اختتامیه چهارمین دوره از مسابقات جام فوتسال مهرانه بود.

در پایان این مراسم با اهدای لوحی از مدیران و مسئولان مدارس زنجان از جمله آقای حاج‌علی اکبری، مدیر مدرسه خلیج فارس، خانم گیلک مدیر مدرسه علامه حلی، رقیه حتم‌خانی، مدیر مدرسه پروین اعتصامی و معصومه صفی‌لو به دلیل همکاری سازنده با مهرانه در اجرای برنامه‌های آموزشی در حوزه پیشگیری و از میثم آرمیده و سمانه نجفی به عنوان ورزشکاران خیر صخره‌نورد این انجمن تقدیر به عمل آمد.

آخرین اخبار