• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگوی اختصاصی با رئیس انجمن حمایت از بیماران سرطانی خراسان شمالی در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه

رئیس انجمن حمایت از بیماران سرطانی خراسان شمالی عنوان کرد: ارائه خدمات رایگان مربوط به اسکان مهرانه زنجان به بیماران خراسان شمالی/ خیران زنجانی در کل کشور نمونه‌اند

رئیس انجمن حمایت از بیماران سرطانی خراسان شمالی عنوان کرد:

ارائه خدمات رایگان مربوط به اسکان مهرانه زنجان به بیماران خراسان شمالی/ خیران زنجانی در کل کشور نمونه‌اند

رئیس انجمن حمایت از بیماران سرطانی خراسان شمالی با اشاره به خدمات چشمگیر مهرانه زنجان در ارائه خدمات درمانی و اسکان به بیماران مبتلا به سرطان گفت: همت خیران زنجان بسیار والاست شاید در کل کشور چنین خیرانی نداشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، رئیس انجمن حمایت از بیماران سرطانی خراسان شمالی در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه در گفت‌وگو با خبرنگار این انجمن اظهار کرد: مهرانه در حقیقت الگویی برای سایر استان‌هاست در تلاشیم تا خود را به سطح فعالیت‌ها و خدمات این انجمن برسانیم.

سیدحمید حریری ضمن تقدیر از خدمات تخصصی و فوق تخصصی در مرکز رادیوتراپی مهرانه و استقرار دستگاه‌های پیشرفته و به روز نظیر  سی.تی. سیمولاتور و رادیوتراپی تصریح کرد: مهرانه باید برای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور الگو باشد.

حریری با بیان این‌که با هماهنگی انجمن سرطان خراسان شمالی به مهمانسرای مهرانه زنجان در تهران واقع در خیابان ستارخان بیمار اعزام می‌کند، ابراز کرد: عمده بیماران مبتلا به سرطان خون و نیازمند به پیوند مغز و استخوان از مهمانسرای این انجمن بهره‌مند می‌شوند که شایسته است از مردمان خیر و نیک‌اندیش مهرانه زنجان کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

وی با بیان این‌که خدمات این انجمن به بیماران سراسر کشور بسیار چشمگیر است، تصریح کرد: همت خیران زنجان بسیار والاست شاید در کل کشور چنین خیرانی نداشته باشیم.
آخرین اخبار