• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگوی اختصاصی با مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی: خدمات مهرانه زنجان در راستای منویات مقام معظم رهبری است

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی:

خدمات مهرانه زنجان در راستای منویات مقام معظم رهبری است

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی با بیان این‌که در مرکز درمانی مهرانه بیمار به جز درد خود هیچ درد دیگری ندارد، گفت: این مجموعه در راستای منویات مقام معظم رهبری و تکریم بیماران اعم از دارا و ندار تشکیل شده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه در گفت‌وگو با خبرنگار این انجمن اظهار کرد: لابه‌لای مهرانه کارهای خیر بسیاری را می‌توان در کنار ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به سرطان دید که به نوعی ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه است.

فریبا باقری با بیان این‌که بنیانگذاران مهرانه انسان‌های قدرشناسی هستند چرا که یاد و خاطره پیرزن 72 ساله خیر فاقد خانواده را و تمامی خیرانی که به نحوی در شکل‌گیری این مجموعه دخیل بوده‌اند را فراموش نکرده‌اند، تصریح کرد: این حس خوبی است که در مرکز رادیوتراپی مهرانه به تمامی بیماران مراجعه‌کننده از سراسر کشور اعم از فقیر و غنی به یک چشم دیده می‌شود و دست‌اندرکاران این مجموعه در ارائه خدمات درمانی باکیفیت کاری به میزان دارائی آنان ندارند.

باقری با اعلام این‌که حضور در این مجموعه ما را برای پیگیری تأسیس تشکلی همچون مهرانه در خراسان شمالی ترغیب و تشویق می‌کند، ادامه داد: فکر خیران این مجموعه مثل ویروس خوب است که در سطح کشور در حال گسترش است.

این مقام مسئول ضمن تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ مهرورزی مهرانه در کل کشور تصریح کرد: باید اعتراف کنم که در مباحث مربوط به مشارکت‌های مردمی و انجمن‌های خیریه در سطح کشور چنین تشکلی را ندیده‌ام.

وی با اعلام این‌که واقعا در این مکان بیمار به جز درد خود هیچ درد دیگری ندارد، خاطرنشان کرد: مهرانه در راستای منویات مقام معظم رهبری و تکریم بیماران اعم از دارا و ندار تشکیل شده است.
آخرین اخبار