• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگوی اختصاصی با مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان: اقدامات مهرانه در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر بوده است

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان:

اقدامات مهرانه در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر بوده است

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با بیان این‌که آسیب‌های اجتماعی از مباحث بسیار پیچیده است که بخشی از آن به سطح مشکلات اقتصادی خانواده‌ها بازمی‌گردد، گفت: خانواده‌های دارای این مشکل که بیمار مبتلا به سرطان هم دارند بسیار آسیب‌پذیرترند که خوشبختانه مهرانه با حمایت‌های خود و تأمین هزینه‌های صفر تا صد بیماران توانسته است از وقوع آسیب‌های اجتماعی تا حد قابل چشمگیری مقابله کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه در گفت‌وگو با خبرنگار این مجموعه اظهار کرد: مهرانه نمادی از مشارکت‌های مردمی است.

مسیح‌الله سلطانی تصریح کرد: سال‌های سال است که دولت توان برطرف کردن برخی از مشکلات در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را ندارد به همین دلیل برای مقابله با این آسیب‌ها از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد بهره‌مند می‌شود.

سلطانی با بیان این‌که تأثیرگذاری مهرانه در سطح ملی قابل مشاهده است چرا که مردم زنجان نشان دادند که انسان‌های خیر و نوعدوستی هستند، ابراز کرد: مهرانه توانسته‌ است با تشکیل نمودار سازمانی به صورت نظام‌مند فعالیت کند که این مهم به طور قطع در زبانزد شدن مهرانه تأثیر مثبتی داشته است.

این مقام مسئول با اعلام این‌که خوشبختانه مهرانه نیازی به کمک دولتی ندارد، اعلام کرد: ترویج فرهنگ مهرانه و اطلاع‌رسانی در رابطه با فعالیت‌های این مجموعه از اهداف دولت یازدهم در سطح کشور است.

وی با بیان این‌که آسیب‌های اجتماعی از مباحث بسیار پیچیده است که بخشی از آن به سطح مشکلات اقتصادی خانواده‌ها بازمی‌گردد، خاطرنشان کرد: خانواده‌های دارای این مشکل که بیمار مبتلا به سرطان هم دارند بسیار آسیب‌پذیرترند که خوشبختانه مهرانه با حمایت‌های خود و تأمین هزینه‌های صفر تا صد بیماران توانسته است از وقوع آسیب‌های اجتماعی تا حد قابل چشمگیری مقابله کند.
آخرین اخبار