• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

بررسی همکاری بانک کشاورزی تهران با مهرانه زنجان

بررسی همکاری بانک کشاورزی تهران با مهرانه زنجان معاون بررسی‌های اقتصادی اداره اعتبارات بانک کشاورزی تهران مطرح کرد:

بررسی همکاری بانک کشاورزی تهران با مهرانه زنجان

معاون بررسی‌های اقتصادی اداره اعتبارات بانک کشاورزی تهران مطرح کرد:

معاون بررسی‌های اقتصادی اداره اعتبارات بانک کشاورزی تهران گفت: با کمک بنیانگذاران و دست‌اندرکاران این مجموعه در تلاشیم تا با یک ایده نو و جدید، بانک کشاورزی را در ارائه خدمات مادی یا معنوی و یا هر دو به بیماران مبتلا به سرطان سهیم کنیم.


به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، معاون بررسی‌های اقتصادی اداره اعتبارات بانک کشاورزی تهران در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه در گفت‌وگو با خبرنگار این انجمن با اعلام این‌که جای بسیار امیدواری است که خیران زنجانی به پشتوانه خداوند و همت عالی خود چنین مجموعه‌ای را بدون دریافت حتی یک ریال از دولت تشکیل داده‌اند هدف از حضور خود در زنجان را آشنایی با انجمن خیریه مهرانه عنوان کرد.

 فاطمه مینایی خدمات مهرانه به بیماران را شایسته تقدیر دانست و تصریح کرد: به نظر می‌رسد بسیاری از تشکل‌های مردمی باید برای موفقیت بیش‌تر، مهرانه را در نوع خدمات ارائه شده به بیماران و دردمندان الگو قرار دهند.

مینایی با بیان این‌که بانک کشاورزی تهران در تلاش است تا در کنار ارائه خدمات بانکی به مشتریان و مردم، به مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز جامه عمل بپوشاند، ابراز کرد: هدف از حضور ما نیز بررسی چگونگی ارائه خدمات از این دست است.

معاون بررسی‌های اقتصادی اداره اعتبارات بانک کشاورزی تهران ادامه داد: با کمک بنیانگذاران و دست‌اندرکاران این مجموعه در تلاشیم تا با یک ایده نو و جدید، بانک کشاورزی را در ارائه خدمات مادی یا معنوی و یا هر دو به بیماران مبتلا به سرطان سهیم کنیم.

آخرین اخبار