• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگوی اختصاصی با رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان در مرکز همایش‌های بین‌المللی مهرانه

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان: کانون مهر در 3 مرکز دانشگاه پیام نور استان زنجان راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان:

کانون مهر در 3 مرکز دانشگاه پیام نور استان زنجان راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با عنوان این‌که از ظرفیت‌های دانشگاه پیام نور استان زنجان برای معرفی هر چه تمام مهرانه بهره‌مند خواهیم شد، گفت: دانشگاه پیام نور در مراکز زنجان، ابهر و قیدار راه‌اندازی کانون مهر را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، دکتر علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه در مورد برنامه‌های این دانشگاه به ویژه در حوزه‌های علمی و فرهنگی اظهار کرد: مهرانه افتخار زنجانی‌ها محسوب می‌شود که توانسته است اعتماد حداکثری مردم را جلب کند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با اعلام این‌که با تمام توان در خدمت انجمن مهرانه هستیم، تصریح کرد: البته در این باره جلسات لازم با مسئولان و دست‌اندرکاران مهرانه تشکیل شده است.

دکتر محمدی با عنوان این‌که از ظرفیت‌های دانشگاه پیام نور استان زنجان برای معرفی هر چه تمام مهرانه بهره‌مند خواهیم شد، ادامه داد: دانشگاه پیام نور در مراکز زنجان، ابهر و قیدار (مرکز شهرستان خدابنده) راه‌اندازی کانون مهر را در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا کانون مهر قبل از سال 96 در مرکز زنجان تشکیل شود و در سال آینده اقدامات مربوطه برای راه‌اندازی این کانون در قیدار و ابهر با جدیت صورت پذیرد.
آخرین اخبار