• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگوی اختصاصی با مسئول کمیته شهرستان مهرانه

مسئول کمیته شهرستان مهرانه اعلام کرد: بازگشایی دفتر در زرین‌آباد و میانه؛ آخرین هدف‌گذاری کمیته شهرستان مهرانه

مسئول کمیته شهرستان مهرانه اعلام کرد:

بازگشایی دفتر در زرین‌آباد و میانه؛ آخرین هدف‌گذاری کمیته شهرستان مهرانه

مسئول کمیته شهرستان انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان گفت: در راستای ارائه خدمات باکیفیت و مطلوب به بیماران و توجه به چارچوب‌های انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهرانه از این پس هیچ دفتری در خارج از استان راه‌اندازی نخواهد کرد اما آمادگی دارد تا با جان و دل تجارب خود را در اختیار خیران نیک‌اندیش سراسر کشور قرار دهد.


به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول کمیته شهرستان این انجمن در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار مهرانه اظهار کرد: کمیته شهرستان مهرانه از سال 90در برخی از شهرستان‌های استان زنجان نظیر خرمدره، ابهر راه‌اندازی شد به طوری که در حال حاضر این انجمن در ابهر، طارم، صائین‌قلعه، خرمدره، سلطانیه، خدابنده، ماهنشان، دندی و هیدج دفاتر خود را راه‌اندازی کرده است.

بهروز کاوندی تصریح کرد: در سال جاری با همراهی بنیانگذاران این انجمن و سایر دست‌اندرکاران توانستیم علاوه بر داخل استان، در شهرستان‌های همجواز نظیر تکاب استان آذربایجان غربی و بیجار در استان کردستان دفاتر مهرانه را با همت خیران این شهرستان‌ها راه‌اندازی کنیم.

مسئول کمیته شهرستان انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با عنوان این‌که این کمیته تا به امروز به تمامی برنامه‌های خود جامه عمل پوشانده است، ابراز کرد: متأسفانه بنا به دلایلی تا به امروز موفق به ایجاد دفتر در زرین‌آباد نشده‌ایم. ولی با همت خیران این منطقه در تلاش خواهیم بود تا دفتر مهرانه را در زرین‌آباد تأسیس نمائیم اگر این اتفاق نیفتد برای بهره‌مندی مردم این شهر، دفتر مهرانه در حلب بازگشائی خواهد شد.

وی با اشاره به حضور امام جمعه و نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان این شهرستان از کلینیک تخصصی مهرانه زنجان عنوان کرد: در صورت همراهی خیران میانه‌ای، دفتر مهرانه در این شهرستان با هدف بهره‌مندی بیماران از تمامی امکانات انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان بهره‌مند می‌شوند.

کاوندی در راستای ارائه خدمات باکیفیت و مطلوب به بیماران و توجه به چارچوب‌های انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهرانه از این پس هیچ دفتری در خارج از استان راه‌اندازی نخواهد کرد اما آمادگی دارد تا با جان و دل تجارب خود را در اختیار خیران نیک‌اندیش سراسر کشور قرار دهد.

وی با اشاره به فعالیت 30 هزار خیر مهرانه در شهرستان‌های استان زنجان خاطرنشان کرد: این خیران کمک‌های مالی خود را برای کاهش درد و رنج بیماران مبتلا به سرطان در اختیار مهرانه قرار می‌دهند.

مسئول کمیته شهرستان انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با اشاره به این‌که مهرانه از تمامی خیران در شهرستان‌ها دعوت می‌کند تا در امورات اجرائی و فعالیت‌های یدی این انجمن را همراهی کند، تصریح کرد: بر اساس بازدیدهای میدانی، به این نتیجه رسیده‌ایم که موضوع مربوط به جذب منابع انسانی در دفاتر مهرانه در شهرستان‌ها را در سال 96 در اولویت کاری خود قرار دهیم.

وی ضمن قدردانی از مسئولان سابق کمیته شهرستان از جمله خانم خجسته و آقای جواهریان با اشاره به استقرار دفاتر مهرانه در مرکز و شهرستان‌های استان اعلام کرد: انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان این اقدام را با هدف شناسایی بیماران و تحت پوشش قرار دادن تمامی آنان از امکانات و خدمات درمانی این مجموعه که در راستای رسالت‌های مهرانه بوده اجرایی کرده است.


کاوندی با اشاره به استقبال خیران زنجانی برای حمایت از بیماران تحت پوشش مهرانه نقش خیران این انجمن در شهرستان‌ها را هم در تحقق اهداف و رسالت‌های مجموعه، بی‌بدیل دانست.

مسئول کمیته شهرستان مهرانه با اشاره به استقبال و درخواست چنیدن استان‌ همجوار زنجان برای راه‌اندازی دفاتر مهرانه خاطرنشان کرد: در پاسخ به این افراد بهتر است گفته شود که مهرانه می‌تواند و آمادگی هم دارد تا تجارب خود در حوزه خدمات‌رسانی به بیماران و مبتلایان به سرطان را به خیران استان‌های سراسر کشور منتقل کند تا خیران این مناطق با مسئولیت خود و بهره‌مندی از تجارب مهرانه‌ای‌ها در راستای کاهش درد و رنج بیماران و خانواده‌هایشان گام بردارند.


وی مهرانه را امانت خیران و مردم دانست و بر لزوم ارائه خدمات درمانی، حمایتی و فکری مسئولان و دست‌اندرکاران این مجموعه به بیماران سراسر کشور تأکید کرد.

** برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مدیران اجرائی و مسئولان دفاتر مهرانه در شهرستان‌ها

کاوندی ادامه داد: کارگاه‌های آموزشی در قالب 4 کارگاه اعم از تبلیغات، منابع انسانی، مالی و بنر، آموزش و پیشگیری و بانوان و معیشت در کلینیک تخصصی مهرانه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این کارگاه‌ها با هدف افزایش میزان کیفیت خدمات مهرانه به بیماران و اطلاع‌رسانی در سطح جامعه و استان در مورد فعالیت‌های این انجمن مسئولان کمیته‌های انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان برای مدیران اجرائی، رؤسای هیئات اجرائی و سرکمیته‌های دفاتر مهرانه در شهرستان‌ها مطالب لازم را ارائه خواهند کرد.

مسئول کمیته شهرستان انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان عنوان کرد: این کارگاه‌ها به منظور ایجاد وحدت رویه در تمامی دفاتر مهرانه اعم از داخل استان و خارج از استان برگزار می‌شود.
آخرین اخبار