• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

برگزاری ویژه مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در بیت‌العباس(ع) زنجان

مسئول کمیته مددکاری مهرانه: برگزاری ویژه مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در بیت‌العباس(ع) زنجان

مسئول کمیته مددکاری مهرانه:

برگزاری ویژه مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در بیت‌العباس(ع) زنجان

مسئول کمیته مددکاری مهرانه گفت: این کمیته در جهت جامه عمل پوشاندن به رسالت‌های این مجموعه، بازسازی روحیه تخریب شده بیماران مبتلا به سرطان را در دستور کار جدی قرار داده است و در تلاش است تا برای آرامش قلبی و فکری آنان ویژه مراسم‌های  مذهبی را برگزار نماید که امیدواریم با استقبال عموم مردم همراه شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، به اطلاع عموم شهروندان عزیز زنجانی می‌رساند مراسم مداحی ویژه بانوان به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با مدیحه‌سرایی سرکار خانم عرب‌زاده روز دوشنبه دوم اسفند ماه از ساعت 15 تا 17 در مسجد بیت‌العباس(ع) برگزار می‌شود از شما سروران گرامی دعوت می‌گردد تا در این مجلس پرفیض شرکت فرمائید.

این مراسم که با همت کمیته مددکاری مهرانه و با مسئولیتی ملیحه قدیمی انجام می‌پذیرد در جهت توجه دست‌اندرکاران مجموعه انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان به وضعیت روحی و روانی در کنار ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا می‌باشد.

ملیحه قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهرانه با بیان این‌که این مراسم برای نخستین بار توسط کمیته مددکاری انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان انجام می‌گیرد، خاطرنشان کرد: کمیته مددکاری مهرانه در جهت جامه عمل پوشاندن به رسالت‌های این مجموعه، بازسازی روحیه تخریب شده بیماران مبتلا به سرطان را در دستور کار جدی قرار داده است و در تلاش است تا برای آرامش قلبی و فکری آنان ویژه مراسم‌های  مذهبی را برگزار نماید که امیدواریم با استقبال عموم مردم همراه شود.

مسئول کمیته مددکاری مهرانه ادامه داد: این کمیته برای دومین سال متوالی در سومین شب احیا، ویژه برنامه‌ای را برگزار کرده است که در سال 95 با استقبال بسیار مطلوب شهروندان مواجه شد به طوری که در مسجد بیت‌العباس(ع) زنجان حدود 400 نفر حضور یافتند.
آخرین اخبار