• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گزارش بازدید مدیرعامل بانک انصار و مدیران ستادی این بانک از کلینیک رادیوتراپی مهرانه

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه مطرح کرد: ترمیم روحیه تخریب شده مبتلایان؛ از تکالیف اصلی کادر درمان مهرانه

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه مطرح کرد:

ترمیم روحیه تخریب شده مبتلایان؛ از تکالیف اصلی کادر درمان مهرانه

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با ابراز این‌که بنا به اظهارات پزشکان و متخصصان ذی‌ربط، ایجاد روحیه نشاط و امیدواری سبب بهبود 50 درصدی بیماران مبتلا به سرطان می‌شود و 50 درصد باقی‌مانده نیز مربوط به حوزه درمان و معالجه است، گفت: با آگاهی به این موضوع، ترمیم روحیه تخریب‎شده بیماران مبتلا از جمله وظایف و تکالیف اصلی کادر کلینیک رادیوتراپی مهرانه می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهندس جواد گرانمایه در بازدید منصور عباسی، مدیرعامل بانک انصار استان زنجان از کلینیک رادیوتراپی مهرانه که به همراه مدیران ستادی این بانک صورت گرفت، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های مهم مهرانه از نخستین روزهای تأسیس، احداث مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه بود که با همت والای خیرین، کلنگ این مرکز در مهرماه سال 1390 به زمین زده شد.

مهندس گرانمایه با بیان این‌که امیدواریم با راه‌اندازی کامل این پروژه بزرگ، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های بیماران مبتلا به سرطان برطرف شود به پذیرش بیماران از اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور اشاره کرد.

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با عنوان این‌که "  این مجموعه در آینده ای نزدیک قادر به تربیت نیروهای تخصصی و فوق تخصصی خواهد بود، خاطرنشان کرد: ساختمان مرکز تشخیصی درمانی تخصصی سرطان و رادیوتراپی مهرانه در چهار طبقه طراحی و ساخته شده که شامل طبقه همکف، طبقه اول، دوم، سوم است.

وی ادامه داد: طبقه همکف این مرکز شامل بخش‌های رادیوتراپی، تصویربرداری، فیزیوتراپی ، رستوران، نمازخانه، اتاق جلسات، اتاق بازی کودک، موتورخانه و سایر تأسیسات می‌باشد. 

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با بیان این‌که طبقه اول نیز شامل بخشهای اداری، آزمایشگاه تشخیصی طبی، بخش ژنتیک، درمانگاه‌های تخصصی و داروخانه است به سایر بخش‌های این مرکز نظیر شیمی درمانی آقایان، بانوان و اطفال و فضای در نظر گرفته شده برای توسعه آتی اشاره کرد.

وی با ابراز این‌که بنا به اظهارات پزشکان و متخصصان ذی‌ربط، ایجاد روحیه نشاط و امیدواری سبب بهبود 50 درصدی بیماران مبتلا به سرطان می‌شود و 50 درصد باقی‌مانده نیز مربوط به حوزه درمان و معالجه است، ادامه داد: با آگاهی به این موضوع، ترمیم روحیه تخریب‎شده بیماران مبتلا از جمله وظایف و تکالیف اصلی کادر کلینیک رادیوتراپی مهرانه می‌باشد.
آخرین اخبار