• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گزارش بازدید هنرمندان گروه نمایش "مار سیاه" از کلینیک رادیوتراپی مهرانه

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه: مهرانه نه یک مرکز درمانی بلکه یک مرکز فرهنگی-پزشکی است/ آمادگی مهرانه برای برگزاری کنگره‌های علمی در سطح ملی و بین‌المللی

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه:

مهرانه نه یک مرکز درمانی بلکه یک مرکز فرهنگی-پزشکی است/ آمادگی مهرانه برای برگزاری کنگره‌های علمی در سطح ملی و بین‌المللی

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با عنوان این‌که " مهرانه نه یک مرکز درمانی بلکه یک مرکز فرهنگی-پزشکی است" برای برگزاری کنگره‌های بزرگ علمی در سطح ملی و بین‌المللی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهندس جواد گرانمایه در بازدید نخستین گروه نمایشی به سرپرستی و کارگردانی مشهود ابراهیم‌خانی با نمایش فاخر سیاه بازی (مار سیاه) از کلینیک رادیوتراپی مهرانه اظهار کرد: معتقدیم اشاعه فرهنگ نوعدوستی و انساندوستی در جامعه را باید از طریق نهادینه کردن این فرهنگ در بین دانش‌آموزان مدارس آغاز نمائیم به همین منظور این گروه از کودکان و نوجوانان جزو اولویت‌های مهرانه در توسعه فرهنگ مهرورزی و توجه به محورهای سلامتی هستند.

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با بیان این‌که در این مرکز از دین و آئین مراجعه‌کنندگان هیچ سؤالی پرسیده نمی‌شود، تصریح کرد: مهرانه در چارچوب گرامی داشتن مقام انسانیت با همت والای خیران نوعدوست شکل گرفته است.

وی با عنوان " هنوز هستند انسان‌هایی که عاشق انسانند" خاطرنشان کرد: مهرانه به صورت تمام قد برای کاستن درد و رنج بیماران مبتلا به سرطان و ایجاد آرامش در بین خانواده‌های آنان آماده ارائه هر گونه خدمات در چارچوب رسالت‌های خویش است.

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با عنوان این‌که " مهرانه نه یک مرکز درمانی بلکه یک مرکز فرهنگی-پزشکی است" برای برگزاری کنگره‌های بزگ علمی در سطح ملی و بین‌المللی اعلام آمادگی کرد.
آخرین اخبار