• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گزارش بازدید رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان و دانشجویان این مرکز از کلینیک رادیوتراپی مهرانه

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه تأکید کرد: لزوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه پزشکان در واحد پیشگیری از ابتلا به سرطان مهرانه

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه تأکید کرد:

لزوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه پزشکان در واحد پیشگیری از ابتلا به سرطان مهرانه

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با اشاره به برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در روزهای مشخصی از طول هفته توسط واحد پیشگیری برای عموم مردم، گفت: آموزش پزشکان برای جلوگیری از گسترش بیماری سرطان و مقابله با آن در دستور کار جدی مسئولان مهرانه است.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهندس جواد گرانمایه در بازدید دکتر یداله رجائى، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، محمد دالمن پور معاون دانشجویی و فرهنگی و دانشجویان این دانشگاه از کلینیک رادیوتراپی مهرانه اظهار کرد: شناسایی نیاز بیماران از جمله دغدغه‌های بنیانگذاران و دست‌اندرکاران در بدو تأسیس انجمن خیریه مهرانه بود تا به درستی نقشه راه درمان افراد تحت پوشش و مراجعه‌کنندگان ترسیم شود.

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه با اشاره به حضور کمیته فنی و مهندسی قوی و متخصص در این مجموعه طراحی‌های زیبا و آرامش‌بخش در نظر گرفته شده در مرکز رادیوتراپی و مهمانسرا را حاصل تلاش بی‌وقفه مسئولان ذی‌ربط دانست و گفت: مهرانه با همت 100 هزار خیر خود توانسته است به تشکل مردمی بدون نیاز به کمک‌های دولتی تبدیل شود.

وی با اشاره به این‌که روزانه به طور متوسط حدود 400 خیر امورات مربوط به مهرانه را در دفاتر این انجمن در دست می‌گیرند، ادامه داد: این احساسات بسیار پاکند و لایق تحسین.

مهندس گرانمایه با اشاره به برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در روزهای مشخصی از طول هفته توسط واحد پیشگیری برای عموم مردم، ابراز کرد: آموزش پزشکان برای جلوگیری از گسترش بیماری سرطان و مقابله با آن در دستور کار جدی مسئولان مهرانه است.

مهناز صنعتکار، مسئول کمیته تبلیغات و واحد ورزش مهرانه نیز در این بازدید با بیان این‌که برنامه‌های حوزه آموزش و پیشگیری تدوین شده در این مجموعه مدنظر مسئولان ذی‌ربط انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان قرار گرفته است از حضور دانشجویان و کارمندان دستگاه‌های دولتی و خصوصی در ورزش‌ همگانی در روز جمعه استقبال کرد.
آخرین اخبار