• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

استقبال بنیانگذاران مهرانه از میثم نصیری، قهرمان کشتی آزاد جهان

دیرعامل مهرانه در مراسم استقبال از میثم نصیری قهرمان واقعی در دل مردم جای دارد


مدیرعامل مهرانه در مراسم استقبال از میثم نصیری:

قهرمان واقعی در دل مردم جای دارد

مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه ضمن تاکید بر لزوم اهمیت دادن به جایگاه ورزش قهرمانی در استان زنجان، مردمی بودن را شاخصه اصلی قهرمانی ملی دانست.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مهندس اصغر وثوق در مراسم استقبال بنیانگذاران و خیران این مجموعه از میثم نصیری، قهرمان کشتی آزاد ایران و جهان ضمن تأکید بر لزوم توجه به ورزش قهرمانی در استان اظهار کرد: معتقدم در استان ورزشکاران مستعدی وجود دارد که می‌توانند با افتخارآفرینی سبب ارتقاء فرهنگ زنجان شوند.

مهندس وثوق ضمن عرض تبریک موفقیت تیم ایران در کشتی آزاد جام جهانی که 28 و 29 بهمن ماه سال جاری در کرمانشاه برگزار شد، میثم نصیری قهرمان ایران و جهان را افتخار زنجانی‌ها دانست.

وی مردمی بودن را شاخصه اصلی قهرمانی ملی مطرح کرد و از مسئولان خواست تا از توانمندی‌های ورزشکاران زنجانی در تمامی رشته‌ها بهره‌مند شوند.

رئیس هیئت فوتبال استان و عضو شورای شهر زنجان نیز در این مراسم میثم نصیری را افتخار زنجان اعلام کرد و گفت: بدون اغراق باید گفت که میثم نصیری به جهت اعتماد به نفس و روحیه خودباوری‌اش، سرمایه ورزش کشتی ایران است.

فریدون اصفهانیان غلبه تیم کشتی آزاد ایران بر تیم آمریکا را پیروزی بزرگ برای کشور دانست و  خطاب به نصیری گفت: شما افتخار زنجان هستید و ما مسئولان هم بنا داریم تا به وظیفه خود در قبال شما عمل کنیم.

میثم نصیری، قهرمان رقابت های جام جهانی کشتی آزاد پس از شرکت در جشن استقبال رسمی مدیرعامل و بنیانگذاران مهرانه عصر یکشنبه یکم اسفند ماه سال 95 با حضور در مرکز همایش های بین المللی این انجمن در بین بیماران مبتلا به سرطان و بهبودیافتگان حضور یافت.

در این مراسم یک همراه بیمار و یک بیمار مبتلا به سرطان به نمایندگی از جمع حاضر سخنرانی و از خدمات بی‌دریغ خیران و بنیانگذاران مهرانه قدردانی کردند.

 شایان ذکر است مراسم های متنوع فرهنگی، مذهبی و هنری دو روز در هفته و با همت کمیته بانوان انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان و با مسئولیتی خانم گرانمایه به صورت منظم در روزهای یکشنبه و سه شنبه در محل مهمانسرای مهرانه (سرای نیکان) برگزار می گردد.

آخرین اخبار