• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

حضور بیش از 2 هزار بازدیدکننده در کلینیک رادیوتراپی مهرانه

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه مطرح کرد حضور بیش از 2 هزار بازدیدکننده در کلینیک رادیوتراپی مهرانه

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه مطرح کرد:

حضور بیش از 2 هزار بازدیدکننده در کلینیک رادیوتراپی مهرانه

مسئول بازدید و تعاملات مهرانه با بیان این‌که تاکنون تعداد 137 عنوان بازدید از کلینیک به ثبت رسیده است، گفت: با این اوصاف 2 هزار و 149 نفر بازدیدکننده در کلینیک رادیوتراپی مهرانه حضور یافته‌اند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مسئول بازدید و تعاملات مهرانه در گفت‌وگو با خبرنگار این انجمن با عنوان این‌که اردیبهشت ماه سال 95 این واحد کار خود را با خیران فعال آغاز کرده است، اظهار کرد: واحد بازدید و تعاملات مهرانه نیز در راستای حرکت در مسیر چارچوب‌های این انجمن به وظیفه خطیر خود در امر اطلاع‌رسانی و جذب خیران رابط در مدارس، مراکز علمی و سایر ارگان‌های دولتی و عمومی به منظور معرفی مهرانه و برنامه‌های آن اقدام می‌کند.

سجاد یگانه خیران واحد بازدید و تعاملات را نمایندگان 100 هزار خیر مهرانه دانست و افزود: در تلاشیم تا ویو و شمای مهرانه را به درستی به بازدیدکنندگان انتقال دهیم.

یگانه با بیان این‌که بازدید از مجموعه مهرانه برای عموم آزاد است، اعلام کرد که این واحد هر گونه انتقاد و پیشنهاد بازدیدکنندگان و شهروندان زنجانی را به اطلاع مسئولان و بنیانگذاران انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان خواهد رساند و موارد را تا اخذ نتیجه پیگیری می‌کند.


یگانه با بیان این‌که تاکنون تعداد 137 عنوان بازدید از کلینیک به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: با این اوصاف 2 هزار و 149 نفر بازدیدکننده در کلینیک رادیوتراپی مهرانه حضور یافته‌اند.

 
وی پیگیری مربوط به احداث موزه مهرانه و تشکیل گروه اساتید را از جمله موارد در دستور کار واحد بازدید و تعاملات انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان مطرح کرد.


آخرین اخبار