• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

گفت‌وگو با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در مهرانه

مدیرعامل هلال احمر در بازدید از مهرانه عنوان کرد: آمادگی تمام قد هلال احمر زنجان برای حضور موثر در برنامه‌های پیشگیری مهرانه

مدیرعامل هلال احمر در بازدید از مهرانه عنوان کرد:

آمادگی تمام قد هلال احمر زنجان برای حضور موثر در برنامه‌های پیشگیری مهرانه


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در بازدید از کلینیک رادیوتراپی مهرانه با بیان اینکه از اقدامات انجام گرفته توسط بنیانگذاران و خیران این مجموعه شگفت زده شده است، برای حضور موثر نیروها، داوطلبان و اعضای هلال احمر و مشارکت در برنامه های حوزه پیشگیری انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، شهرام میرزایی در حاشیه بازدید از مهرانه در گفت‌وگو با خبرنگار این مجموعه اظهار کرد: از این که در شهری خدمت می‌کنم که مردمانش مجموعه‌ای نظیر مهرانه را خلق کرده‌اند کمال افتخار را دارم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان مهرانه را نمونه بارزی از کار تیمی و دسته‌جمعی دانست و بر لزوم الگوگیری ارگان‌های دولتی و خصوصی از این مجموعه در جهت ارائه خدمات درمانی و داروئی به بیماران تأکید کرد.

میرزایی کاهش آلام و درد انسان را از اهداف قید شده جمعیت هلال احمر طبق اساسنامه عنوان کرد و گفت: سازمان ما به عنوان یک مجموعه غیردولتی و مردمی، همانند مهرانه دست توانمندان را در دستان نیازمندان می‌گذارد.

وی با بیان اینکه از اقدامات انجام گرفته توسط بنیانگذاران و خیران این مجموعه شگفت زده شده است، برای حضور موثر نیروها، داوطلبان و اعضای هلال احمر و مشارکت در برنامه های حوزه پیشگیری انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان اعلام آمادگی کرد.
آخرین اخبار