• En

  • En
  • بازدید مجازی از کلینیک تخصصی مهرانه

30 درصد بیماران مراجعه‌کننده به مرکز رادیوتراپی مهرانه غیربومی‌اند

مدیر داخلی کلینیک رادیوتراپی مهرانه: 30 درصد بیماران مراجعه‌کننده به مرکز رادیوتراپی مهرانه غیربومی‌اند

مدیر داخلی کلینیک رادیوتراپی مهرانه:

30 درصد بیماران مراجعه‌کننده به مرکز رادیوتراپی مهرانه غیربومی‌اند

مدیر داخلی کلینیک رادیوتراپی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان با اشاره به ارائه خدمات رادیوتراپی و اسکان رایگان همراه با غذای گرم به بیماران و مراجعه‌کنندگان گفت: 30 درصد از بیماران مراجعه‌کننده به مرکز رادیوتراپی مهرانه غیربومی هستند.

به گزارش روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان، مدیر داخلی کلینیک رادیوتراپی مهرانه در بازدید نمایندگان و کارشناسان پلیس امنیت اخلاقی زنجان از این مرکز اظهار کرد: در حال حاضر ساختمان، تجهیزات درمانی و رفاهی و تزئینی کلینیک رادیوتراپی و سرای نیکان با همت خیران مهرورز مهرانه احداث شده است.

محمدرضا معینی با عنوان این‌که اساس کار متخصصان حوزه درمان در اتاق فیزیک پزشکی و با بکارگیری دو نرم‌افزار پیشرفته مجموعاَ با قیمت 800 میلیون تومان انجام می‌گیرد، افزود: متخصصان و کارشناسان متخصص این مجموعه با دقت و بدون خطا محل دقیق تومور را با بکارگیری تجهیزات نوین و فوق پیشرفته یافته و نسبت به تهیه نقشه راهی برای درمان اقدام می‌کنند.

معینی با اشاره به ارائه خدمات رادیوتراپی و اسکان رایگان همراه با غذای گرم به بیماران و مراجعه‌کنندگان گفت: 30 درصد از بیماران مراجعه‌کننده به مرکز رادیوتراپی مهرانه غیربومی هستند.
آخرین اخبار